جنجال در استقلال/ نکونام تهدید شد

باشگاه استقلال نکونام را درخصوص نقل و انتقالات این تیم تهدید کرد و گفت: مجبوریم فایل صوتی جنجالی را منتشر کنیم!

جنجال در استقلال/ نکونام تهدید شد

باشگاه استقلال نکونام را درخصوص نقل و انتقالات این تیم تهدید کرد و گفت: مجبوریم فایل صوتی جنجالی را منتشر کنیم!

به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه استقلال واکنش متفاوتی نسبت به اظهارات سرمربی خود نشان داد و اعلام کرد که در یکی از موارد نقل و انتقالاتی از طرف نزدیکان جواد نکونام صحبت‌های دیگری درباره اورونوف مطرح شده است.

کشمکش میان جواد نکونام و علی خطیر تمامی ندارد. سرمربی استقلال این بار آتش جنگ را شعله‌ور و با حضور در یک برنامه تلویزیونی جملات تندی علیه مدیرعامل باشگاه استقلال به زبان آورد. نکونام در اظهارات جدید خود مدعی شد که خطیر عملکرد مطلوبی در نقل و انتقالات نداشته و نتوانسته نیازهای او را برآورده کند. نکونام با به کار بردن عباراتی همچون: من و خطیر در یک کشتی نیستیم، خطیر لیست خرید من را مسخره می‌کرد، در جریان جدایی سعید مهری نبودم و جملاتی از این دست مدیریت خطیر را شدت زیر سؤال برد.

باشگاه استقلال اما واکنش متفاوتی نسبت به اظهارات سرمربی خود نشان داد و اعلام کرد که در یکی از موارد نقل و انتقالاتی از طرف نزدیکان جواد نکونام صحبت‌های دیگری درباره اورونوف مطرح شده است. این درحالی است که از قول نکونام گفته شده که این بازیکن ازبک به نوعی هایجک شده و به پرسپولیس رفته اما مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دیگری دارد.

معاون ارتباطات و مشاور علی خطیر در باشگاه استقلال پشت تریبون رفته و نسبت به اظهارات جواد نکونام این جملات را به زبان آورده که بسیار قابل تأمل است. هژبری گفته: «خطیر با اورونوف تمام کرده بود. پیش‌نویس قرارداد آماده بود. از طرف نکونام به خطیر اعلام کردند که گفته من اورونوف را نمی‌خواهم! ماشاریپوف را که برایم را گرفتید، اگر اورونوف را بگیرید او را روی نیمکت می‌گذارم. حتی کد می‌دهم تا آن دوستی که این پیام را داد خودش را جمع کند! گفتند ما ۲-۵-۳ بازی می‌کنیم و در این سیستم ماشاریپوف یا اورونوف باید روی نیمکت بنشیند. این مبلغ را صرف یک نیمکت‌نشین نکنید. خطیر تأکید کرد اورونوف در لیست نکونام هست و به من نگفته این بازیکن را نگیرم. نام اورونوف را داده بود و ماشاریپوف بعد از لیست او آزاد شد. آقایان با مدیربرنامه اورونوف تماس گرفتند، گفتند اگر بازیکن بدون تأیید سرمربی بیاید نیمکت‌نشین می‌شود. گفتند استقلال هایجک خورد. کدام هایجک؟ ما با این بازیکن تمام کرده بودیم. گفتند نکونام گفته من او را روی نیمکت می‌گذارم. من مجبورم این فایل صوتی را منتشر کنم تا هوادار بداند چگونه از احساسش سوء‌استفاده می‌شود. این تیم صدر جدول است. با اقتدار و اختلاف قهرمان می‌شود.»

مشاور مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفته: «افرادی که نفع‌شان در قهرمان نشدن این تیم و در دعوای نکونام و خطیر است، این وسط تنش ایجاد می‌کنند. ۳ جلسه خطیر و نکونام با هم نشستند. همه چیز عالی بوده، به ۲۴ ساعت نمی‌کشد افراد دروغ‌هایی را منتقل می‌کنند که دوباره اختلاف ایجاد می‌شود. نکونام سرمربی ما است. خطیر هم یک بار گفته حاضرم او هر هفته حرف بزند اما تیم برنده شود.»

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال در خصوص اینکه نکونام اعلام کرده می‌خواهند من را زمین بزنند و حکم اخراجم در جیب مدیرعامل است، این واکنش را نشان داد: «اصلاً! کدام زمین زدن؟ من هم می‌توانم ادعا کنم فلانی هر روز من را می‌زند ولی باید دو دلیل واقعی بیاورم. از طرف او در مورد بازیکن خارجی که می‌گیریم اعلام می‌کنند اگر بیاید نیمکت‌نشین می‌شود. هم به ما، هم به مدیربرنامه بازیکن، چگونه او را بیاوریم؟»

سکوت خطیر این طور شکست

اظهارات مشاور رسانه‌ای علی خطیر را باید به نوعی صحبت‌های شخص مدیرعامل بدانیم. خطیر در روزهای اخیر سکوت کرده و صحبت درباره ادعاهای نکونام را به عهده مشاورش سپرده است اما تمام صحبت‌هایی که از زبان هژبری بیرون آمده را باید به نوعی اظهارات خود خطیر تلقی کنیم. شاید خطیر با این استراتژی قصد دارد با وجود عمق ناراحتی از جواد نکونام، به نوعی در جهت آرام شدن اوضاع باشگاه استقلال قدم بردارد و رأساً با نکونام وارد نزاع رسانه‌ای نشود.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126575

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر