کام «کنعانی‌زادگان» شیرین شد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انتشار یک رای قطعی اعلام کرد محرومیت حسین کنعانی به دو بازی دوستانه موکول شده است.

کام «کنعانی‌زادگان» شیرین شد

مدافع ملی‌پوش تیم الاهلی قطر می‌تواند در سفر کره سایر بازیکنان را همراهی کند.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انتشار یک رای قطعی اعلام کرد محرومیت حسین کنعانی به دو بازی دوستانه موکول شده است.

در رای کمیته استیناف چنین آمده است: محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی که با رای کمیته اخلاق از حضور در دو بازی ملی فوتبال محروم شده بود با توجه به درخواست تجدید نظر و با حکم کمیته استیناف مستند به ماده ٦٣ آیین نامه اخلاق با اصلاح نوع محرومیت، حق حضور در دو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال را نخواهد داشت.محکومیت این بازیکن به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز به قوت خود باقیست.

محمدحسین کنعانی زادگان با عذرخواهی رسمی از مسئولان فدراسیون فوتبال، جامعه فوتبال و کمیته های اخلاق، استیناف و انضباطی خواهان بازگشت به تیم ملی شد.

پس از عذرخواهی رسمی محمدحسین کنعانی زادگان پرونده این بازیکن به کمیته استیناف رفت و کمیته استیناف محرومیت او از دو بازی رسمی را به محرومیت از دو بازی دوستانه تبدیل کرد. با این حساب محمدحسین کنعانی زادگان می‌تواند تیم ملی را در دو بازی مقابل کره‌جنوبی و لبنان همراهی کند.

گویا دراگان اسکوچیچ نام او را در لیست تیم‌ملی گنجانده بود اما مسئولان فدراسیون فوتبال دعوت این بازیکن را منوط به عذرخواهی رسمی او و همچنین کسب مجوز رسمی از کمیته استیناف کرده بودند. حالا با این تغییر در حکم محرومیت به نظر می رسد تا ساعتی دیگر نام محمد حسین کنعانی زادگان در لیست تیم ملی منتشر شود.

چندی پیش ماجرای صوت لو رفته از او که مربوط به اتوبوس تیم ملی ایران بود، حاشیه ساز شد.

 

منبع: خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12640

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر