4 خرید جدید پرسپولیس روی هوا/ قرارداد شوم این پرسپولیسی گران تمام شد

با وجود جذب چهار بازیکن جدید، باشگاه پرسپولیس قادر به ثبت قرارداد آنها نیست و با چنین شرایطی نمی‌تواند در شروع نیم فصل دوم از آنها استفاده کند.

4 خرید جدید پرسپولیس روی هوا/ قرارداد شوم این پرسپولیسی گران تمام شد

اوستون اورونوف، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر چهار بازیکن جدید پرسپولیس هستند که هنوز قراردادشان ثبت نشده است.

به گزارش عرشه آنلاین،  با وجود جذب چهار بازیکن جدید، باشگاه پرسپولیس قادر به ثبت قرارداد آنها نیست و با چنین شرایطی نمی‌تواند در شروع نیم فصل دوم از آنها استفاده کند.

اوستون اورونوف، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر چهار بازیکن جدید پرسپولیس هستند که با وجود عقد قرارداد رسمی با این باشگاه هنوز نتوانسته‌اند قرارداد خود را در هیئت فوتبال و سازمان لیگ ثبت کنند و با این شرایط کارت بازی برایشان صادر نخواهد شد و احتمالا در بازی پنجشنبه تیم خود مقابل آلومینیوم اراک غایب خواهند بود.

این مشکل از آنجایی به وجود آمده که فیفا به خاطر بدهی باشگاه پرسپولیس بابت جریمه مالیات قرارداد رادوشوویچ با این باشگاه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بسته است و تا زمانی که مفاصا حساب این مالیات و جریمه‌اش صادر نشده و به فیفا ارائه نشود پنجر باز نخواهد شد.

در عین حال مشکل اصلی در طولانی شدن این ماجرا از این جهت است که مالیات سال آخر حضور رادوشوویچ در پرسپولیس مشخص نشده. از آنجایی که مالیات قرارداد بازیکنان همواره یک سال دیرتر مشخص می‌شود هنوز مالیات قرارداد فصل آخر رادو و جریمه‌اش از سوی اداره دارایی به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده و تلاش‌های باشگاه در جهت مشخص شدن این رقم هنوز به جایی نرسیده است.

البته گفته می‌شود رقم جریمه مالیات قرارداد آخر رادوشوویچ چیزی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان خواهد شد که با توجه به هزینه حدودا ۶۰ میلیاردی این بازیکن برای پرسپولیس، او یکی از گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تا امسال به حساب می‌آید که البته در طول حضورش در این تیم بیشتر یک نیمکت نشین بود.

قرارداد شومی که در زمان محمدحسن انصاری فرد بسته شد و هنوز تبعاتش ادامه دارد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126289

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر