پایان خوش شوک ناگهانی بیرو در پرسپولیس

پاسخ بیرانوند به پیشنهاد اروپایی مشخص شد

پایان خوش شوک ناگهانی بیرو در پرسپولیس

 علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس اعلام کرده در این تیم می‌ماند.

بعد از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و بازگشت ملی پوشان به ایران، خبری غیرمنتظره برای هواداران پرسپولیس منتشر شد. ماجرا به پیشنهاد خارجی برای بیرانوند برمی گشت و علیرضا از آدنادمیراسپور ترکیه یک پیشنهاد مالی بسیار خوب دریافت کرد. بیرانوند که ستاره پرسپولیس در این فصل بوده، موضوع را با باشگاه پرسپولیس درمیان گذاشت و حتی آفر رسمی باشگاه ترکیه‌ای به باشگاه پرسپولیس رسید.

 

با توجه به عجله باشگاه ترک، علیرضا تا پایان امشب فرصت داشت تا به پیشنهاد این تیم پاسخ دهد. با توجه به نیاز پرسپولیس و نبود گلر ششدانگ در بازار، بیرانوند تصمیم گرفت قید پیشنهاد بالای آدنا اسپور را بزند و در پرسپولیس ماندنی شود.

بیرانوند امشب این موضوع را به این باشگاه و نماینده‌اش اعلام کرد و به این ترتیب بیرانوند در پرسپولیس ماندنی خواهد بود.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس با پیشنهادی تیم آدانا دمیراسپور ترکیه مواجه شده بود.

این تیم ترکیه‌ای به تازگی درخواست رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و با رقمی وسوسه‌کننده و خوب در نظر دارد بیرانوند را به خدمت بگیرد. قرار است باشگاه پرسپولیس فردا (شنبه) در این باره تصمیم‌گیری کند و با توجه به مبلغ پیشنهادی تیم ترکیه‌ای در صورتی که پرسپولیس رضایت‌نامه بیرانوند را صادر کند این دروازه‌بان، فوتبالش را در ترکیه ادامه خواهد داد.

 

آدانا دمیر اسپور در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده نهم سوپر لیگ ترکیه که با ۲۰ تیم برگزار می‌شود، قرار دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125966

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر