این دو نفر ضعیف ترین بازیکنان ایران در بازی با قطر شدند/ بیرانوند با سه گل خورده سوم شد + عکس

در پایان دیدار شب گذشته تیم ملی در مرحله نیمه نهایی مقابل قطر علیرضا بیرانوند به رغم دریافت سه گل ضعیف‌ترین چهره تیم ایران نبود بلکه سعید عزت اللهی و شجاع خلیل‌زاده - که در اواخر بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد - هر دو نفر با دریافت امتیاز ۵.۳ به عنوان ضعیف‌ترین بازیکنان تیم ملی در این دیدار مشخص شدند.

این دو نفر ضعیف ترین بازیکنان ایران در بازی با قطر شدند/ بیرانوند با سه گل خورده سوم شد + عکس

به گزارش عرشه آنلاین، نگاهی به جدول عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در یکی از سایت‌های معتبر آماری فوتبال، مشخص می‌کند شاگردان امیر قلعه نویی شب ضعیفی را مقابل قطر پشت سر گذاشته‌اند.

با توجه به شرایط دو بازی ماقبل نیمه نهایی تیم ملی کشورمان مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی و ژاپن در دوره یک چهارم نهایی علیرضا بیرانوند در هر دو بازی به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن با پایین‌ترین نمره از سوی سایت تحلیل فوتبالی فوتومب (fotmob) انتخاب شد.

اما در پایان دیدار شب گذشته تیم ملی در مرحله نیمه نهایی مقابل قطر علیرضا بیرانوند به رغم دریافت سه گل ضعیف‌ترین چهره تیم ایران نبود بلکه سعید عزت اللهی و شجاع خلیل‌زاده - که در اواخر بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد - هر دو نفر با دریافت امتیاز ۵.۳ به عنوان ضعیف‌ترین بازیکنان تیم ملی در این دیدار مشخص شدند.

همچنین تحلیلگران سایت fotmob، امید ابراهیمی را با ۵.۷ و رامین رضاییان و علیرضا بیرانوند را بانمره ۶.۰  به عنوان بازیکنان ضعیف بعدی تیم ملی مشخص کردند. تنها بازیکنانی که در جمع شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند امتیاز بالای ۷ را دریافت کنند سردار آزمون با نمره ۷.۲ و علیرضا جهانبخش با نمره ۸.۴ بودند که یکی در حین بازی و دیگری از روی نقطه پنالتی موفق شدند هر دو گل تیم ملی را به ثمر برسانند.

بازی ایران قطر

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125811

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر