بازی سپاهان در جام حذفی لغو شد

بازی سپاهان با شمس آذر در جام حذفی لغو شد.

بازی سپاهان در جام حذفی لغو شد

بازی سپاهان با شمس آذر در جام حذفی لغو شد.

به گزارش عرشه آنلاین، درخواست باشگاه سپاهان برای تعویق مسابقه جام حذفی مورد موافقت قرار گرفت.

 تیم فوتبال سپاهان به دلیل حضور چهار بازیکنش در تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا درخواست تعویق بازی خود در جام حذفی را داشت که سازمان لیگ با آن موافقت کرد.

طبق برنامه قبلی، سپاهان باید در روز جمعه هفته جاری (۲۰ بهمن) در ورزشگاه فولادشهر مقابل شمس‌آذر قزوین قرار می‌گرفت و بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را برگزار می‌کرد ولی با توجه به صعود ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا درخواست تعویق بازی را داشت که سازمان لیگ هم مخالفتی با این قضیه نداشت.

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال درباره اینکه امکان تعویق همه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به دلیل صعود تیم ملی ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به تسنیم عنوان کرد: تمام بازی‌ها که نه؛ این موارد در آیین نامه فدراسیون فوتبال پیش‌بینی شده و برای آن قانون وجود دارد.

او ادامه داد: باشگاه سپاهان روز گذشته بعد از بازی به صورت شفاهی درخواست تعویق بازی‌اش را داد و امروز صبح هم نامه رسمی زده است. با توجه به اینکه این تیم ۴ بازیکن ملی پوش دارد، بازی جام حذفی آنها به تعویق خواهد افتاد.

روشنک یادآور شد: استقلال و پرسپولیس هم یک صحبت شفاهی داشته‌اند، اما با توجه به اینکه این دو باشگاه ۲ و ۳ ملی پوش دارند، باید درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهند و بعد مورد بررسی قرار بگیرد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی تاکید کرد: هنوز تصمیمی درباره بازی‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی نگرفته‌ایم و همانطور که گفتم بعد از درخواست رسمی بررسی خواهیم کرد. فعلاً فقط تعویق بازی سپاهان قطعی است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125189

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر