جدال نکونام و خطیر در استقلال/ نکونام این بازیکن را می خواهد

روز گذشته تعدادی از هواداران استقلال، مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و با در دست داشتن بنر و سردادن شعار، خواهان کناررفتن خطیر از پست مدیرعاملی استقلال شدند.

جدال نکونام و خطیر در استقلال/ نکونام این بازیکن را می خواهد

روز گذشته تعدادی از هواداران استقلال، مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و با در دست داشتن بنر و سردادن شعار، خواهان کناررفتن خطیر از پست مدیرعاملی استقلال شدند. 

به گزارش عرشه آنلاین، سرمربی و مدیرعامل استقلال در نیم‌فصل نیز دقیقاً مانند ابتدای فصل دچار اختلاف شدید شده‌اند و در این باشگاه خبری از جذب بازیکن نیست.

روزهای پرتنش استقلال همچنان ادامه دارد؛ چراکه جواد نکونام و علی خطیر مثل ابتدای فصل دوباره با یکدیگر اختلاف پیدا کرده‌اند. آتش‌بس آنها چندماه بیشتر دوام نداشت. روز دوشنبه بود که نکونام، سرمربی این تیم در یک مصاحبه طولانی، جملات تندی را علیه خطیر به‌کار برد و از مدیرعامل باشگاه بابت نخریدن بازیکنان جدید انتقاد کرد. این در حالی است که قبل از مصاحبه نکونام، کانال رسمی باشگاه استقلال هم با انتشار یک خبر از مخالفت نکونام با برگزاری اردوی تدارکاتی در امارات خبر داده بود؛ موضوعی که خشم سرمربی آبی‌ها را به همراه داشت تا تندترین جملات را علیه خطیر به‌کار ببرد.

روز گذشته تعدادی از هواداران استقلال، مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و با در دست داشتن بنر و سردادن شعار، خواهان کناررفتن خطیر از پست مدیرعاملی استقلال شدند. یک نکته جالب هم حضور وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این تجمع بود. او که با موتور خودش را به این تجمع رسانده بود، در گفت‌وگو با هواداران استقلال از نکونام حمایت کرد. در حال‌حاضر روابط نکونام و خطیر در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و حتی سرمربی آبی‌ها در مصاحبه‌اش این جمله را به‌کار برده است: «مدیران استقلال می‌خواهند یک بمب در کشتی این تیم بیندازند و ما را خفه کنند.»

تلاش بی‌نتیجه برای جذب بازیکن

استقلال نسبت به نیم‌فصل اول، کوین یامگا و سعید مهری را از دست داده و تا به امروز فقط رافائل سیلوا را جذب کرده است. با این حال، مدیران باشگاه در این چند روز مذاکرات فشرده‌ای را با مدیران ۲باشگاه گل‌گهر و ذوب‌آهن انجام داده‌اند تا موفق به جذب مهدی تیکدری و محمدحسین اسلامی شوند. نکونام اصرار زیادی به جذب این ۲بازیکن دارد ولی هنوز باشگاه استقلال نتوانسته جذب تیکدری و اسلامی را به مرحله نهایی برساند و مذاکراتش با ۲باشگاه ادامه دارد.

استقلال دنبال ایمن حسین

نکونام در مصاحبه ۳روز پیش رسما اعلام کرد که چند بازیکن ملی‌پوش عراق را به مدیریت باشگاه معرفی کرده است. پس از اخراج جنجالی و پرحاشیه ایمن حسین در بازی با تیم ملی اردن در جام‌ملت‌های آسیا، حالا او به شکل دیگری در کانون توجهات قرار گرفته؛ چراکه شبکه معروف الرابع عراق مدعی شده که باشگاه استقلال به‌دنبال جذب این مهاجم بلندقامت و گلزن است. ایمن حسین که اکنون عضو باشگاه نیروی هوایی عراق است، در جام‌ملت‌های آسیا ۶گل زد تا فعلا در صدر جدول گلزنان این تورنمنت قرار بگیرد و چه‌بسا اگر او پس از شادی گل جنجالی‌اش مقابل اردن اخراج نمی‌شد و عراق به دور بعد صعود می‌کرد، این بازیکن می‌توانست شمار گل‌هایش را افزایش دهد.

او پیش از این چندین‌مرتبه به باشگاه‌های ایرانی ازجمله استقلال و پرسپولیس لینک شده بود ولی درنهایت از حضور در تیم‌های ایرانی منصرف شد.

حالا درخشش ایمن حسین باعث شده تا پیشنهادهای خوبی به‌دست این بازیکن برسد و طبیعتا تیم‌های عراقی و تیم‌های حوزه خلیج‌فارس، حاضرند این بازیکن را با مبلغ قابل‌توجهی جذب کنند. این در حالی است که باشگاه استقلال در حال حاضر با بحران مالی مواجه است و جذب مهاجم تیم ملی عراق، چالش سختی برای خطیر و دیگر مدیران استقلال خواهد بود. خطیر و همکارانش در چند هفته اخیر، چند بازیکن از اروپا و آمریکای جنوبی را به نکونام معرفی کرده بودند که سرمربی آبی‌ها با جذب آنها مخالفت کرده بود. نکونام در تمرین دیروز هم اعتراض خودش را به مدیران باشگاه بابت عدم‌جذب بازیکنان جدید نشان داد. او با اشاره به خرید عبدالکریم حسن قطری، خطاب به هواداران گفت: «چرا پرسپولیس می‌تواند بازیکن تیم ملی قطر را بگیرد ولی وقتی ما بازیکن خارجی می‌خواهیم، می‌گویند لیست ما کهکشانی است!؟»

در حال‌حاضر اکثر هواداران استقلال در سمت نکونام قرار گرفته‌اند و از طرفی خطیر بابت عدم‌جذب بازیکن به‌شدت تحت فشار قرار دارد. اگر استقلال روزهای آینده یک یا ۲بازیکن را جذب کند، تا حدودی این فشار از روی مدیریت باشگاه برداشته خواهد شد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124697

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر