عصبانیت شدید یحیی گل محمدی از درویش/ ماجرا چیست؟

یحیی گل محمدی درباره جدایی اش از پرسپولیس و اقدامات درویش سکوت کرده است.

عصبانیت شدید یحیی گل محمدی از درویش/ ماجرا چیست؟

یحیی گل محمدی درباره  جدایی اش از پرسپولیس و اقدامات درویش سکوت کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین، یحیی بعد از تصمیم جنجالی‌اش هیچ صحبتی نکرده و در صفحه اینستاگرام خود نیز صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کرده است.

یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس فقط در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و صحبت‌هایش در آن برنامه هم نشان می‌داد که آن گفت‌وگو قبل از ماجراهای اخیر ضبط شده است. از این رو یحیی بعد از تصمیم جنجالی‌اش هیچ صحبتی نکرده و در صفحه اینستاگرام خود نیز صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کرده است. در این میان شاید برخی از هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که یحیی از انتخاب اوسمار حمایت کرده و او را جانشین خوبی برای خود بداند. کاری که خیلی از مربیان بزرگ دنیا انجام داده‌اند.

اما سکوت یحیی در این ماجرا و آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه بی‌دلیل نبوده است. در این مورد از اطرافیان یحیی شنیدیم که او از اینکه باشگاه بعد از موافقت با جدایی‌اش در تکاپو برای جذب بازیکن و فراهم کردن شرایط برای بازگرداندن برانکو بوده شاکی و عصبانی است و انتظار داشته این اقدامات برای حفظ او انجام می‌شد. به این خاطر در شرایط فعلی سکوت در برابر همه اتفاقات را ترجیح داده است. اینکه یحیی چه زمانی سکوتش را خواهد شکست مشخص نیست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124259

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر