حمله شدید به امباپه؛ او باید از پاری‌سن‌ژرمن برود!

کریستوف دوگاری از امباپه درخواست کرد که از پاری‌سن‌ژرمن برود و او را پسربچه گمشده خطاب کرد.

حمله شدید به امباپه؛ او باید از پاری‌سن‌ژرمن برود!

کریستوف دوگاری از امباپه درخواست کرد که از پاری‌سن‌ژرمن برود و او را پسربچه گمشده خطاب کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، کیلیان امباپه آزاد است تا برای قرارداد جدید با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند زیرا قرارداد فعلی او با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ژوئن به پایان می‌رسد. رئال مادرید از سال ۲۰۲۱ به دنبال امباپه بوده و لیورپول اخیراً به عنوان گزینه احتمالی ظاهر شده است. در میان ابهامات زیاد در مورد آینده این بازیکن ۲۵ ساله در پاریس، کریستوف دوگاری مهاجم سابق فرانسه و مارسی از او خواسته تا به نفع باشگاه کنار بکشد و پاریس را ترک کند.

برنده جام جهانی به آرام‌سی اسپورت گفت: «من فکر می‌کنم امباپه دچار رکود شده است. از ته قلبم امیدوارم برود. فکر می‌کنم او روز به روز قابل پیش‌بینی‌تر می‌شود، فاقد قدرت و شخصیت است و اغلب از بازی‌ها ناپدید می‌شود. او قدرت تام را می‌خواست و باعث شده حس کنیم که یک پسربچه است. احساس می‌کنم کمی گمراه شده، هیچ حس همزیستی و همکاری وجود ندارد. چند ماهی می‌شود که اوضاع پاری‌سن‌ژرمن خوب پیش نمی‌رود.»

امباپه در ۱۱ بازی این فصل در لیگ ۱۸ گل زده و در صدر جدول گلزنان لیگ ۱ قرار دارد بنابراین توصیف دوگاری از «رکود» نمی‌تواند آنقدرها درست باشد. ولی صحبت در مورد خروج احتمالی او بدون شک در پشت صحنه تأثیر منفی خواهد داشت. این موضوع در کنفرانس مطبوعاتی اخیر با لوئیس انریکه، سرمربی این تیم، مشهود بود که وقتی از او در مورد رفتن امباپه به رئال مادرید پرسیده شد، به خبرنگاران پرید و حرفشان را قطع کرد.

امباپه تا نیمه ژانویه فرصت دارد تا در مورد انتقال به رئال مادرید تصمیم بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120825

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر