خرید خارجی استقلال و نکونام در نیم فصل مشخص شد

اولین خرید خارجی استقلال و نکونام در نیم فصل مشخص شد.

خرید خارجی استقلال و نکونام در نیم فصل مشخص شد

اولین خرید خارجی استقلال و نکونام در نیم فصل مشخص شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مدافع برزیلی سابق استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود خبر داد که به زودی به ایران سفر می‌کند.

بحث بازگشت رافائل سیلوا به ایران و حضور دوباره او در استقلال از مدتی قبل مطرح شده و حالا به نظر می‌رسد در آستانه تحقق است.

سیلوا که در ابتدای فصل به واسطه پرداخت نشدن مطالبات خود به ایران نیامد و ترجیح داد به فیفا شکایت کند، علیه استقلال حکمی سنگین گرفت. بر اساس این حکم استقلال باید مبلغی در حدود ۹۰۰ هزار دلار به سیلوا پرداخت کند.

از این رو مدیران باشگاه استقلال تصمیم بر بازگرداندن سیلوا به این تیم گرفتند تا حالا که باید این مبلغ را به او بپردازند، بتوانند از این بازیکن برزیلی در ترکیب خود استفاده کنند.

بر این اساس مذاکرات با سیلوا شروع شد و حالا به نظر می‌رسد دو طرف به تفاهماتی دست پیدا کرده‌اند.

مدافع برزیلی که چند ماهی است با تیمی قرارداد ندارد با انتشار یک استوری از تمرینات اختصاصی خود اعلام کرد به زودی به ایران سفر می‌کند. او واژه " به زودی" را کنار استیکر هواپیما و قلب آبی قرار داد تا نشان بدهد با استقلالی‌ها به توافق رسیده و قرار است به تهران سفر کند.

با این تفاسیر با شروع تمرینات استقلال بعد از هفته پانزدهم لیگ، احتمالا شاهد بازگشت سیلوا به ایران و حضور او در جمع شاگردان نکونام باشیم. اتفاقی که می‌تواند باعث تقویت خط دفاع استقلال در نیم فصل دوم شود.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120176

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر