گل‌محمدی: کلاه گشادی سرمان رفت و الان داریم چوبش را می‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چند نفر نشستند و قانونی را گذاشتند و تیم‌ها را جریمه و محروم کردند و حالا دوباره امتیازات برگشت! این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می‌افتد و جای دیگری این اتفاقات را نمی‌بینیم. این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت. البته این کلاه تنگ است (اشاره به کلاه خودش)، وگرنه کلاه گشادی سر پرسپولیس رفت.

گل‌محمدی: کلاه گشادی سرمان رفت و الان داریم چوبش را می‌خوریم

از نگاه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس سه امتیاز دیدار فردا مقابل نساجی برای سرخپوشان حیاتی است.

به گزارش عرشه آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: هر بازی که در پیش داریم و جلوتر می‌رویم حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. بازی عقب‌افتاده‌ای با نساجی داریم و هدف‌مان کسب سه امتیاز است. با توجه به شرایط‌مان در جدول گرفتن این سه امتیاز حیاتی است. امیدوارم با تمرکز کافی وارد زمین شویم. برد بازی قبل به لحاظ روحی باعث شد بازیکنان در شرایط خوبی قرار بگیرند. نساجی باشگاهی قابل احترام و ریشه‌دار فوتبال ایران است و قطعاً حضور هواداران گرمابخش بازی خواهند بود.

این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت

«با آرایی که کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس داد آیا می‌توان راجع به مسائل فنی و زیبایی‌های فوتبال صحبت کرد؟»، وی در واکنش به طرح این پرسش گفت: چند نفر نشستند و قانونی را گذاشتند و تیم‌ها را جریمه و محروم کردند و حالا دوباره امتیازات برگشت! این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می‌افتد و جای دیگری این اتفاقات را نمی‌بینیم. این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت. البته این کلاه تنگ است (اشاره به کلاه خودش)، وگرنه کلاه گشادی سر پرسپولیس رفت. انگار همه چیز دست به دست هم داد و تصمیماتی گرفته شد که سر پرسپولیس کلاه برود، وگرنه هدف دیگری نمی‌توانم پیدا کنم. هدف از وضع قوانین جدید چه چیزی بود؟ وقتی به این اتفاقات نگاه می‌کنم، فقط به یک مسئله می‌رسم، اینکه می‌خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند.

هرچقدر فکر می‌کنم بیشتر نمی‌فهمم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در آسیا حضور داشتیم و باید تیم را تقویت می‌کردیم، ولی چند بازیکن‌مان به خصوص در خط حمله را از دست دادیم! دنبال تقویت تیم بودیم، ولی الان چوبش را می‌خوریم. این همه تحمل کردیم حالا می‌گویند همه چیز از نو خواهد بود. بچه که بودیم می‌گفتند سر از نو! هر چقدر به این مسائل بیشتر فکر می‌کنم بیشتر هیچ چیزی نمی‌فهمم!

گل‌محمدی در واکنش به اظهارات مهدی تاج که گفته بود هر تیمی قانون سقف قرارداد را رعایت نکند، بازی‌هایش را ۳ بر صفر می‌شود و الان مشخص شد این قانون ضمانت اجرایی نداشته است، گفت: نیاز به ضمانت اجرایی نداشت و تنها نسبت به وضع قوانین جرایمی در نظر گرفته شد. فقط اجرای آن اشکال داشت که دست فدراسیون فوتبال بود و باید از تاج درباره این مسائل سؤال کنید.

وی درباره تغییرات در کادر فنی نساجی مازندران تأکید کرد: قطعاً با وجود تغییرات یکسری تغییرات نیز در بحث فنی تیم‌شان داده می‌شود، ولی نمی‌دانیم چه اتفاقاتی می‌افتد. شاید این تغییرات باعث غافلگیری شود و به همین دلیل به بازیکنان تأکید کردم که باید با تمرکز کافی بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلایل اُفت مهدی ترابی در هفته‌های اخیر یادآور شد: ترابی آسیب دیده بود و نیاز به زمان بیشتری داشت که به شرایط فنی بهتری برسد. ترابی یکی از بهترین بازیکنان و نفرات تأثیرگذار تیم‌مان بوده و هست، ولی خودش هم باید تلاش بیشتر و تمرکز بهتری برای ادامه کار داشته باشد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119842

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر