طارمی از پورتو جدا می‌شود / پیشنهاد جدید به ستاره ایرانی

باشگاه اینتر قصد دارد به زودی پیشنهاد رسمی خود را برای جذب مهاجم ایرانی پورتو ارائه کند.

طارمی از پورتو جدا می‌شود / پیشنهاد جدید به ستاره ایرانی

باشگاه اینتر قصد دارد به زودی پیشنهاد رسمی خود را برای جذب مهاجم ایرانی پورتو ارائه کند.

به گزارش عرشه آنلاین، روزنامه پرتغالی «اُ ژوگو» اعلام کرد که باشگاه اینتر تلاش خود را برای جذب مهدی طارمی از پورتو آغاز کرده و به زودی پیشنهاد رسمی‌ برای به خدمت گرفتن این مهاجم ۳۱ ساله ارائه خواهد کرد.

اینتری‌ها به دنبال اضافه کردن طارمی به ترکیب تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی هستند، بازیکنی که قراردادش در پایان فصل جاری با پورتو منقضی می‌شود.

رئیس باشگاه پورتو چند روز پیش خبر داده بود که طارمی پیشنهادهایی با دستمزد سالیانه ۱۰ میلیون یورو دریافت کرده که این باشگاه نمی‌تواند با آنها برای تمدید قرارداد این مهاجم ایرانی رقابت کند. او جدایی او را از این تیم قطعی دانست.

مهدی طارمی

طبق این گزارش، طارمی که پیش از این پیشنهادهایی از عربستان داشته، اما به خاطر ادامه حضور در اروپا آنها را رد کرده، به دنبال پیوستن به اینتر است. فابریتزیو رومانو سرشناس‌ترین خبرنگار حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم اخیراً خبر داده بود اینتر به طور جدی به دنبال جذب مهاجم تیم ملی ایران است.

طارمی تاکنون در ۱۶۳ بازی برای پورتو به میدان رفته و آمار ۸۳ گل زده و ۵۲ پاس گل را از خود برجای گذاشته است. او این فصل در ۱۶ بازی، ۳ گل‌ به ثمر رسانده و ۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115770

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر