جدایی طارمی از پورتو قطعی شد!

رئیس باشگاه پورتو پرتغال در مصاحبه اخیر خود درباره آینده مهدی طارمی اظهاراتی راداشته که شایعه جدایی او را قوت بخشیده.

جدایی طارمی از پورتو قطعی شد!

رئیس باشگاه پورتو پرتغال در  مصاحبه اخیر خود درباره آینده مهدی طارمی اظهاراتی راداشته که شایعه جدایی او را قوت بخشیده.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران روز‌های پرفرازونشیبی را در پورتو می‌گذراند. طارمی که همراه این تیم پرتغالی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام پرتغال به عنوان قهرمانی رسیده و توانسته عنوان آقای گلی رقابت‌های باشگاهی پرتغال را هم از آن خود کند و عملکرد درخشانی را در طول سالیان گذشته از خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جای گذاشته، حالا در فصل جدید نتوانسته درخشش‌های فصول قبل را تکرار کند، اما با این‌حال همچنان نام او بر سر زبان‌ها است.

ستاره ایرانی که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه توجهات را به سمت خود جلب کرده بود و در یک‌قدمی پیوستن به میلان ایتالیا قرار داشت، تصمیم گرفت تا همچنان عضو تیم پورتو پرتغال بماند، اما حالا با توجه به اینکه مهدی طارمی فعلاً تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداده و مدیران باشگاه پورتو نمی‌خواهند ستاره تیم‌شان را رایگان از دست بدهند، زمزمه‌هایی درباره فروش احتمالی ستاره ایرانی در بازار تابستانه مطرح است. در این میان گفته می‌شود که اینتر ایتالیا بیشترین شانس را برای جذب مهدی طارمی دارد و احتمال حضور طارمی در این تیم ایتالیایی دور از ذهن نیست.

طارمی پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی دارد!

ژرژ نونو پینتو دا کاستا، رئیس باشگاه پورتو پرتغال در گفت‌وگوی اخیر خود با رسانه‌ها درباره آینده کاری مهدی طارمی، به صراحت از احتمال جدایی این مهاجم ایرانی پرده برداشته و در این‌باره گفته است: «او از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد حقوق سالیانه ۱۰ میلیون یورویی دریافت کرده. ما نمی‌توانیم چنین حقوقی به او بدهیم. به من می‌گویند با طارمی تمدید کن. چشم! به من ۱۰ میلیون بدهید تا به طارمی دهم و ۱۰ میلیون هم به مأموران مالیات. حتما تمدید می‌کنم!»

پینتو دا کاستا نسبت به پیشنهاد مطرح شده از سوی باشگاه میلان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هم واکنش نشان داده و درباره عدم پیوستن ستاره ایرانی به این تیم ایتالیایی گفته است: «آن‌ها تلاش‌شان را کردند، اما با پیشنهادی مسخره. حتی نزدیک به بند فسخ قرارداد طارمی هم نبود. ارزش آن را نداشت که درباره‌اش مذاکره کنیم». با توجه به اظهارات رئیس باشگاه پورتو به نظر می‌آید که هدف‌گذاری آن‌ها، فروش مهدی طارمی در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه است که باید دید آیا به هدف خود خواهند رسید و ستاره ایرانی در بازار زمستانه پیش‌رو از جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو جدا می‌شود یا طارمی بعد از پایان قراردادش با پورتو در پایان فصل، از این تیم پرتغالی جدا خواهد شد و به صورت رایگان به تیم دیگری منتقل می‌شود.

منبع: فوتبال ۳۶۰

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115604

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر