پرچم سفید در پرسپولیس بالا رفت / اتفاق مهم قبل از بازی با النصر

​قاب مشترک تمرین روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور مدیران باشگاه پرسپولیس، پیشکسوتان، کادر فنی و بازیکنان نشان‌دهنده این است که اعضای تیم و باشگاه فعلا پرچم‌های سفید را بالا برده‌اند و دنبال رسیدن به اهداف خود هستند که در یک نقطه مشترک به هم می‌رسد.

پرچم سفید در پرسپولیس بالا رفت / اتفاق مهم قبل از بازی با النصر

رضا درویش با وجود نامه تند بازیکنان پرسپولیس علیه او در محل تمرین تیم حاضر شد و با بازیکنان دیدار کرد. بازیکنان هم برخورد سردی با درویش نداشتند تا به نظر برسد اوضاع آنقدرها هم که گفته می‌شد بد نیست.

در عین حال در حاشیه جشن شصت سالگی پرسپولیس قاب مشترکی با حضور درویش، برخی پیشکسوتان و اعضای تیم ثبت شد که نشان می‌دهد همه قبل از سفر تیم به ریاض برای رسیدن به یک هدف بزرگ متحد و همدل شده‌اند.

هر چند هیأت مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس از تصمیم خود برای جریمه کوتاه نیامدند و این مهم را منوط به صعود تیم از مراحل گروهی دانستند، که البته کار بسیار دشواری است، اما بازیکنان و کادر فنی هم به کار خود ادامه دادند و حالا همه روی موفقیت در بازی بزرگ بعدی تمرکز کرده‌اند.

از قضا موفقیت در مسابقه بعدی می‌تواند زمینه‌ صعود از گروه را فراهم کند و احتمال وقوع آن ده درصد را بالاتر ببرد.

در واقع هر چقدر که الان درویش و مدیریت باشگاه به برهم خوردن شرایط و بدتر نشدن وضعیت بین باشگاه و تیم کمک نکنند و خودشان را کنار بکشند تا اوضاع آرام شود می‌توان به بهبود شرایط تیم و بالا رفتن شانس موفقیت در بازی بعدی امید بست.

این آرامشی است که می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در پرسپولیس شود، چرا که با مدیریت بحران و رسیدن به نقطه آرامش امکان موفقیت مقابل النصر بیشتر شده و شانس بخشش بازیکنان هم بیشتر می‌شود.

در واقع آتش بسی که بین اعضای تیم و مدیریت باشگاه برقرار شده می‌تواند یک سود دوجانبه برای مدیریت باشگاه باشد. از یک سو مدیرعاملی که بعد از نامه بازیکنان تا آستانه استعفا و برکناری پیش رفت و هنوز هم شایعاتی درباره جایگاهش شنیده می‌شود، می‌تواند دوباره رأی اعتماد تیم را بگیرد و از سوی دیگر بازیکنان به خواسته‌شان که همان بخشش جریمه ده درصدی است دست یابند.

پرسپولیس

جشن ۶۰ سالگی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور اسطوره ها 

ورزشگاه شهید کاظمی، پیش از تمرین سرخپوشان، شاهد جشن کوچکی برای سالروز یکی از جذاب‌ترین اتفاقات در تاریخ ورزش ایران بود. شصتمین سالروز بنا نهاده شدن پرسپولیس.

آذرماه سال ۱۳۴۲، شاهد تولد گوهری با ارزش ورزش و فوتبال ایران، پرسپولیس بود.

پنج‌شنبه، به همین مناسبت رضا درویش، همراه با اسطوره‌های باشگاه، محمود خوردبین و حسینعلی کلانی راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا جشن کوچکی به اتفاق اعضای تیم برگزار شود. آن‌ها ضمن خوش و بش با اعضای تیم، برای آن‌ها برای بازی با النصر و دیگر مسابقات فصل، آرزوی موفقیت کردند.

حسینعلی کلانی در جریان این حضور، خطاب به اعضای تیم گفت: شما تا همین‌جا، کارهای خیلی بزرگی برای این باشگاه پرافتخار و هوادارانش انجام داده اید. ما همیشه قدردان زحمات شما هستیم. خوب می‌دانیم که تحت چه شرایط سختی، همیشه تلاش کرده‌اید نام پرسپولیس را در بلندترین نقطه‌ها و اوج نگه‌دارید. در این مسابقه هم مثل همیشه با تمام توان به میدان خواهید رفت و امیدوارم به یاری خدا با کسب نتیجه دلخواه، باز هم هواداران را شاد کنید.

در پایان صحبت‌ها نیز، جمع حاضر با یکدیگر، عکسی به یادگار گرفتند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115661

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر