پرونده استقلال به کمیته انضباطی رفت

سقف قرارداد و شرایط خاص نقل و انتقالات در این فصل باعث حواشی زیاده شده و بعد از اینکه پرسپولیس و سپاهان با جرایم و کسر امتیاز مواجه شدند، اکنون پرونده استقلال نیز به مراحل پایانی رسیده و گفته می‌شود به کمیته انضباطی جهت تصمیم نهایی ارجاع شده است.

پرونده استقلال به کمیته انضباطی رفت

با ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر پیگیری صورت گرفته در خصوص پرونده تخلفات حریف، پرونده استقلال به کمیته انضباطی ارجاع شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، سقف قرارداد و شرایط خاص نقل و انتقالات در این فصل باعث حواشی زیاده شده و بعد از اینکه پرسپولیس و سپاهان با جرایم و کسر امتیاز مواجه شدند، اکنون پرونده استقلال نیز به مراحل پایانی رسیده و گفته می‌شود به کمیته انضباطی جهت تصمیم نهایی ارجاع شده است.

باشگاه استقلال چندی پیش و بعد از بررسی‌های صورت گرفته، با ابهاماتی مواجه شده بود و در چند مرحله از سوی کارگروه نقل و انتقالات از این باشگاه درخواست توضیح در خصوص نقل و انتقالات و قراردادشان شده بود.

در نهایت در شرایطی که گفته می‌شد این پرونده با پنج بحث و ابهام مواجه است، اکنون به کمیته انضباطی ارجاع شده و در انتظار تعیین نظر و اعلام رسمی آن است.

این ادعایی است که باشگاه پرسپولیس داشته و مدعی شده‌اند با پیگیری در این باره به دنبال احقاق حق خود بوده‌‌اند و اکنون باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی در خصوص این پرونده اعلام خواهد کرد. پیش از این سپاهان با محکومیت کسر ۴ امتیازی و پرسپولیس نیز با کسر یک امتیاز مواجه شده بود.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115135

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر