شوک به استقلال؛ مصدومیت این بازیکن جدی است!

احتمال دارد محمدحسین مرادمند چند ماهی را از میادین به دور باشد.

شوک به استقلال؛ مصدومیت این بازیکن جدی است!

احتمال دارد محمدحسین مرادمند چند ماهی را از میادین به دور باشد.

به گزارش عرشه آنلاین، این قطعا یک خبر ناخوشایند برای استقلال و جواد نکونام است. مصدومیت یکی از مدافعان آماده این تیم در دیدار برابر تراکتور، می‌تواند منجر به دوری چند ماهه این بازیکن از میادین شود و این یعنی اینکه آبی ها فقط ۲ مدافع تخصصی را در اختیار دارند.

مرادمند در دیدار روز گذشته برابر تراکتور دچار آسیب‌دیدگی شد و از زمین بازی بیرون رفت. او تلاش کرد تا بتواند دوباره به میدان برگردد ولی آسیب‌دیدگی پای این بازیکن مانع از ادامه حضورش در ترکیب تیم شد و او جایش را به امید حامدی‌فر داد.

مدافع باتجربه آبی‌ها امروز مورد آزمایش MRI قرار می‌گیرد تا پزشکان نظر نهایی خود را در این خصوص اتخاذ کنند. با این حال بررسی های اولیه نشان می‌دهد که ممکن است مرادمند از ناحیه رباط داخلی دچار مصدومیت شده باشد.

این بازیکن امیدوار است که جواب آزمایش‌های پزشکی با خبرهای خوبی همراه باشد و دوری او از میادین طولانی نشود. اگر آسیب‌دیدگی این بازیکن از ناحیه رباط داخلی تأیید شود، نکونام نمی‌تواند تا چند ماه از مرادمند استفاده کند و این به هیچ وجه خبر خوبی برای آبی ها نیست.

با توجه به اینکه استقلال در حال حاضر فقط ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد، چنانچه آسیب‌دیدگی مرادمند بیشتر از ۲ ماه زمان ببرد، شاید حتی آبی‌ها را مجبور کند تا از رده های پایه مدافعی را به تیم اضافه کنند. از آن‌جایی که لیست بزرگسالان استقلال نیز پر شده، آن‌ها نمی‌توانند بازیکنانی مثل عارف غلامی و رافائل سیلوا را که سهمیه بازیکن آزاد محسوب می‌شوند، به تیم اضافه کنند.

برای رسیدن جواب نهایی آزمایش های صورت گرفته و تعیین میزان دوری مرادمند از میادین باید منتظر ماند. استقلال تا زمان برگزاری دربی در تاریخ ۲۳ آذر، باید با ذوب‌آهن و فولاد روبه‌رو شود.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114128

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر