ستاره استقلال در نیم فصل جدا می شود/ شوک به آبی پوشان

احتمال جدایی ارسلان مطهری از استقلال در نیم فصل امسال به شدت تقویت شده است

ستاره استقلال در نیم فصل جدا می شود/ شوک به آبی پوشان

احتمال جدایی ارسلان مطهری از استقلال در نیم فصل امسال به شدت تقویت شده است

به گزارش عرشه آنلاین؛ممکن است این بار ماجرای ارسلان مطهری و استقلال در نیم فصل به پایان برسد و این بازیکن که همواره در خدمت تیم بوده، برای همیشه از استقلال جدا شود.

ارسلان مطهری در سال‌هایی که پیراهن استقلال را پوشیده بارها تا آستانه جدایی و خروج از فهرست استقلال پیش رفته اما هر بار به دلایلی بازگشته است. اگر به لیست‌های خروج منتشر شده دو سه فصل پیش لیگ برتر بنگریم نام ارسلان مطهری را نیز در میان بازیکنانی که باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد با آنها ندارد می‌بینیم اما هیچ‌گاه مطهری از استقلال جدا نشد و با وجود آمار اندک گلزنی همچنان به بازی برای استقلال ادامه داد.

حتی سابقه داشته در میانه‌های فصل نیز جایگاه ارسلان در استقلال متزلزل شده باشد اما ممکن است این بار ماجرای ارسلان مطهری و استقلال در نیم فصل به پایان برسد و این بازیکن که همواره در خدمت تیم بوده، برای همیشه از استقلال جدا شود.

مطهری در فصل جاری عملکرد درخشانی نداشته و تنها یک بار موفق به گلزنی شده است؛ آماری که برای یک مهاجم که وظیفه گلزنی را به عهده دارد، ضعف بزرگی محسوب می‌شود و به طور طبیعی آینده کاری‌اش را به مخاطره انداخت.

اکنون وضعیت مطهری به گونه‌ای است که می‌توان جدایی‌اش را در نیم فصل محتمل دانست و او را در میان بازیکنانی دید که احتمالاً سرمربی استقلال نامش را در میان خروجی‌ها قرار خواهد داد.

فارغ از آماری که به ثبت رسیده درباره نوع تمریناتی که ارسلان با استقلال انجام می‌دهد خبرهای جالبی به گوش نمی‌رسد و گفته می‌شود این بازیکن با افت محسوسی نسبت به فصل پیش مواجه شده و حتی تمرکز کافی روی کارش ندارد.

از سویی مطهری با مدیران باشگاه استقلال نیز در زاویه قرار گرفته و اگر کاهش آمادگی‌اش را ملاک قرار ندهیم، عدم همکاری با باشگاه استقلال بابت کسر قرارداد نیز می‌تواند یک بهانه از راه رسیده برای قطع همکاری با او باشد.

مطهری برای اینکه خودش را همچنان جزو بازیکنان استقلال نگه دارد فرصت آنچنانی پیش رو ندارد. بعد از بازی با تراکتور، لیگ برتر دوباره دو هفته تعطیل خواهد شد و شاید همین اندک زمان برای مطهری کافی باشد تا با تمرینات ویژه بدن خودش را به شرایط آرمانی برساند و در ادامه بازی‌ها -لااقل تا پایان نیم فصل- عملکرد خود در استقلال را اصلاح کند.

مطهری پیش‌تر بارها این کار را انجام داده و با بازگشت بیگانه نیست اما سرنوشت او به گل‌هایی بستگی دارد که در ترکیب استقلال به ثمر خواهد رساند، وگرنه جز این او اقبالی برای تداوم حضور در استقلال نیم فصل دوم نخواهد داشت و ممکن است زودتر از آنچه تصور می‌شود استقلال را ترک کند.

جدایی مطهری از استقلال گرچه بار مالی برای این باشگاه به همراه خواهد داشت اما دست جواد نکونام را باز خواهد گذاشت تا در راستای جذب مهاجم جدید که گفته می‌شود خارجی خواهد بود، اقدام کند.

البته نکونام در همین بازی آخر تیمش مقابل شمس آذر نیز دقایق کوتاهی به مطهری بازی داد اما فرستادن او در دقیقه ۹۰ به میدان مسابقه شاید بیشتر به جهت گرفتن زمان بازی به نفع تیم باشد، نه یک تعویض اثرگذار در راستای تغییر نتیجه بازی.

به هر حال اکنون مطهری در هاله‌ای از شک و دو دلی قرار گرفته و آینده‌اش با باشگاه استقلال روشن نیست و شاید هم با آگاهی از این وضعیت بغرنج و آینده نامعلوم از همکاری با باشگاه در راستای کاهش قرارداد خودداری کرده تا دست‌کم اگر در نیم فصل دوم جایی در لیست استقلال ندارد، به حقوقش دست یابد و در آخرین سال حضور در استقلال بتواند دستمزد قابل توجهی بگیرد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113693

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر