اعتراف تلخ مسی درباره بازگشت به بارسلونا

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، می‌گوید به بازگشت به بارسلونا فکر کرده اما چنین اتفاقی غیرممکن بوده است.

اعتراف تلخ مسی درباره بازگشت به بارسلونا

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، می‌گوید به بازگشت به بارسلونا فکر کرده اما چنین اتفاقی غیرممکن بوده است.

به گزارش عرشه آنلاین، مسی پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت فوتبال اروپا را ترک کند و به اینترمیامی بپیوندد تا تجربه بازی در لیگ آمریکا را به دست آورد.

این تصمیم در حالی گرفته شد که صحبت‌های بسیاری درباره احتمال بازگشت او به بارسلونا مطرح شده و هواداران این تیم را به دیدن دوباره این اسطوره در پیراهن بارسا امیدوار کرده بود اما او در نهایت تصمیم متفاوتی گرفت تا این اتفاق رخ ندهد.

می‌خواستم برگردم ولی نمی‌شد

او حالا در گفتگو با اکیپ صحبت‌های جالبی را در این باره مطرح کرده است:« من می‌توانستم به بارسلونا برگردم اما این اتفاق رخ نداد. این اتفاق شبیه به همان زمانی بود که در سال ۲۰۲۱ مجبور شدم از این باشگاه جدا شوم و آن اتفاقات رخ داد.

من در طول این مدت بارها به این که به بارسلونا برگردم فکر کردم. به این فکر کردم که زندگی من در آنجاست و به بازنشستگی با پیراهن این تیم فکر کردم که چیزی بود که همیشه دوست داشتم و می‌خواستم… اما چنین اتفاقی ممکن نبود و رخ نداد.»

مسی در پاسخ به این سوال که آیا این شانس وجود دارد که روزی به صورت قرضی به بارسلونا برگردد گفت:« نه. هیچ شانسی وجود ندارد. به هیچ وجه.»

این ستاره آرژانتینی درباره احتمال حضور دوباره در فوتبال اروپا اضافه کرد:« حضور در فوتبال اروپا برای من تمام شده است. خدا را شکر که دورانی فوق العاده در اروپا داشتم و به تمامی افتخاراتی که در رویایم بود رسیدم. حالا که تصمیم گرفتم به آمریکا بیایم، فکر نمی‌کنم دیگر هیچوقت برای فوتبال بازی کردن به اروپا برگردم.»

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112987

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر