حمله رضا درویش به استقلال با اسم رمز بلانکو!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از چگونگی ثبت قرارداد مهاجم جدید استقلال ابراز تعجب می کند.

حمله رضا درویش به استقلال با اسم رمز بلانکو!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از چگونگی ثبت قرارداد مهاجم جدید استقلال ابراز تعجب می کند.

به گزارش عرشه آنلاین، یکی از مشکلات باشگاه استقلال چگونگی ثبت قرارداد بلانکو مهاجم آرژانتینی این تیم بود. اتفاقی که در نهایت انجام شد و با اعلام باشگاه استقلال بعد از کم کردن مبلغ قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال قرارداد بلانکو ثبت شد و این بازیکن مجوز بازی گرفت. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حالا با اسم رمز بلانکو به استقلالی ها حمله کرده و ابراز تعجب کرده که چطور قرارداد این بازیکن ثبت شده است.

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت کدال قبل از ثبت قرارداد بلانکو، استقلال از سقف بودجه رد شده بود.حال اینکه چطور قرارداد این بازیکن ثبت شده جای سوال دارد. درویش همچنین حرف های جالبی هم در خصوص مبلغ قرارداد این بازیکن زد. مدیرعامل پرسپولیس گفت: این بازیکن قبلا به پرسپولیس معرفی شده بود و برای سال اول مبلغ ۶۲۴ هزار دلار دستمزد درخواست کرد و برای سال دوم هم ۸۰۰ هزار دلار دستمزد می خواست.

حال اینکه این بازیکن چطور با رقمی کمتر از ۳۰۰ هزار دلار با استقلال قرارداد بسته هم جای تعجب و سوال دارد. مدیرعامل پرسپولیس همچنین مدعی شد که یحیی گل محمدی به لحاظ فنی این بازیکن را تایید نکرد و او بلانکو را نخواست.

گفتنی است علی خطیر چندی قبل در برنامه فوتبال برتر مدعی شد قرارداد بلانکو با استقلال کمتر از ۳۰۰ هزار دلار است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112568

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر