مخالفت شدید پرسپولیس و یحیی گل محمدی/ در ورزشگاهی خارج از تهران بازی نمی کنیم

باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی مخالف بازی در ورزشگاهی خارج از تهران هستند.

مخالفت شدید پرسپولیس و یحیی گل محمدی/ در ورزشگاهی خارج از تهران بازی نمی کنیم

باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی مخالف بازی در ورزشگاهی خارج از تهران هستند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ باشگاه پرسپولیس با توجه به سفرهای پیاپی و خستگی بازیکنان قصد ندارد ورزشگاهی خارج از تهران را به عنوان ورزشگاه خود معرفی کند.

 در اخبار آمده باشگاه استقلال به دنبال آن است ورزشگاه امام رضا مشهد را به عنوان ورزشگاه محل بازی های خانگی خود انتخاب کند. نامساعد بودن چمن آزادی و پیشنهاد سازمان لیگ برای انتخاب ورزشگاهی جز آزادی به دو باشگاه بزرگ پایتخت باعث اتخاذ چنین تصمیمی شده است.

اما در این میان یحیی گل محمدی موافق برگزاری بازی های پرسپولیس در هیچ ورزشگاهی خارج از تهران نیست. شرایط فعلی تیم و مصدومان زیاد به شدت سرمربی سرخ ها را نگران کرده است. او تاکید دارد با توجه به بازی های فشرده باشگاهی و ملی، اتخاذ این تصمیم و انتقال بازی های پرسپولیس به یک شهرستان دیگر شاگردانش را به شدت از نظر بدنی خسته و فرسوده خواهد کرد.

به هرحال پرسپولیسی ها باید دائما از تهران به شهر محل برگزاری بازی هایشان چه بازی های داخل خانه و چه خارج از خانه در سفر باشند و همین موضوع قطعا مجموعه تیم را دچار مشکل خواهد کرد.

به همین دلیل یحیی گل محمدی به شدت مخالف انتقال بازی های خانگی پرسپولیس به ورزشگاه دیگری جز ورزشگاه آزادی است. مگر این که سازمان لیگ و شورای تامین با میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی یا یکی از ورزشگاه های تهران که چمن مساعدی دارند موافقت کنند که بسیار بعید است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109781

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر