واکنش دوازه‌بان استقلال به خبر پرسپولیسی شدنش

علیرضا رضایی درباره اخباری مبنی بر پرسپولیسی شدنش همه چیز را به روزهای آینده موکول کرد.

واکنش دوازه‌بان استقلال به خبر پرسپولیسی شدنش

علیرضا رضایی درباره اخباری مبنی بر پرسپولیسی شدنش همه چیز را به روزهای آینده موکول کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا رضایی که با درخشش درتیم پیکان توانست نظر فرهاد مجیدی را جلب کند و استقلالی شود دیروز با حضور در ساختمان باشگاه استقلال برگه فسخ قراردادش را گرفت تا به بلاتکلیفی خود پایان دهد.

این دروازه بان ۲۴ ساله که در مقطع حضور فرهاد مجیدی در استقلال به طور متناوب به عنوان جانشین سیدحسین حسینی در دروازه استقلال می ایستاد و حتی در فصل گذشته هم چند بازی را برای آبی پوش انجام داد از ابتدای فصل و بعد از اینکه خالدآبادی به خدمت استقلال در آمد گفته می شد که به قزوین می رود و پیراهن شمس آذر تازه صعود کرده به لیگ برتر را برتن می کند اما او با قزوینی ها به توافق نرسید.

از آنجا که در این فصل از مسابقات لیگ برتر قانون بازیکن زیر ۲۵ ساله حذف شد استقلال و جواد نکونام ترجیح دادند که ذخیره حسینی یک دروزاه بان زیر ۲۳ سال باشد تا یک بازیکن بزرگسال و به همین علت خالدآبادی نسبت به رضایی ترجیح داده شد. بسیاری از رسانه ها هم گمانه زنی می کردند که تکلیف رضایی و استقلال در کمیته تعیین وضعیت مشخص می شود اما دروازه بان جوان آبی ها دیروز با حضور در ساختمان باشگاه برگه فسخ قراردادش را تحویل گرفت تا دیگر یک بازیکن آزاد تلقی شود و البته برای مشخص کردن تیم جدید خود حداقل تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی صبر کند.

از چند روز گذشته اغلب رسانه ها گمانه زنی کرده بودند که رضایی به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده است و در پنجره زمستانی به خدمت این تیم در می آید و یحیی گل محمدی مشکل نداشتن دروازه بان ذخیره مطمئن برای علیرضا بیرانوند را با رونمایی از رضایی حل خواهد کرد. البته رضایی فصل گذشته در استقلال نمایش خوبی نداشت و در بازی رفت مقابل سپاهان از عوامل باخت استقلال به سپاهان در اصفهان بود.

برای پیگیری این خبر خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی با رضایی تماس گرفت. رضایی به فوتبالی گفت حرف خاصی در این باره ندارد و بهتر است سکوت کند‌. رضایی تاکید کرد که در طی چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد. / فوتبالی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109583

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر