قلعه‌نویی پاداش شاگردان نکونام را ریخت

استقلال در فهرست جدید تیم ملی چهار بازیکن دارد که جز مهرداد محمدی باقی نفرات جزو مدافعان به حساب می‌آیند.

قلعه‌نویی پاداش شاگردان نکونام را ریخت

استقلال در فهرست جدید تیم ملی چهار بازیکن دارد که جز مهرداد محمدی باقی نفرات جزو مدافعان به حساب می‌آیند.

به گزارش عرشه آنلاین، بازگشت سید حسین حسینی به تیم ملی بعد از ۴۵۰ دقیقه موفقیت آمیز در بازی‌های لیگ‌برتر که فقط یک بار دروازه خود را باز شده دید، نشان‌دهنده اعتماد امیر به دروازه‌بان آبی‌ها است. در اردوی قبلی سید حسین حسینی به تیم ملی دعوت نشد و شاید این ذهنیت به وجود آمد که سرمربی استقلال روی دروازه‌بان دیگر نظر ندارد، اما قلعه‌نویی که بنا را روی دعوت از آماده‌ها و باتجربه‌ها گذاشته با لحاظ کردن هر دو فاکتور بار دیگر حسینی را به تیم ملی دعوت کرد و به نظر می‌رسد دروازه‌بان استقلال به واسطه نمایشی که در پنج بازی گذشته داشته، تیم المپیک را هم در بازی‌های آسیایی همراهی کرد تا جام ملت‌های آسیا در اردوی تیم ملی باقی بماند.

دیگر بازیکنی که از بخش دفاعی استقلال به تیم ملی فرا خوانده شده صالح حردانی است. البته صالح در بازی با مس رفسنجان درترکیب اصلی نبود و یامگا به جای او در پست دفاع راست بازی کرد، اما دعوت از حردانی مربوط به بازی آخر استقلال نیست و این بازیکن در بازی‌های گذشته استقلال هرگاه در پست دفاع راست بازی کرد، نمره قبولی گرفت.

روزبه چشمی را هم باید دیگر عنصر دفاعی دعوت شده به تیم ملی دانست. بازیکنی که برای هر مربی یک موهبت بزرگ محسوب می‌شود به این دلیل که هم قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را دارد و هم در پست دفاع میانی بازی می‌کند. نکونام پیش‌تر از چشمی در پست دفاع وسط نیز بهره گرفته بود و قلعه‌نویی هم برای دو پست روی این بازیکن حساب می‌کند.

در دایره بازیکنان دفاعی استقلال باید محمدحسین مرادمند را هم قرارداد. این بازیکن در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشت، اما در اردوی جدید حضور ندارد. با این حال پیش‌بینی می‌شود امیرقلعه‌نویی همچنان روی این بازیکن هم نظر مساعد داشته باشد و در اردو‌های بعدی بازهم از وجود مرادمند بهره بگیرد. / ورزش ۳

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109553

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر