استقلال تهدید کرد؛بازی نمی کنیم

مدیرعامل استقلال گفت : اگر بازی استقلال و مس بی‌تماشاگر شود ما فردا بازی نخواهیم کرد.

استقلال تهدید کرد؛بازی نمی کنیم

 مدیرعامل استقلال گفت : اگر بازی استقلال و مس بی‌تماشاگر شود ما فردا بازی نخواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال تهدید کرد که اگر دیدار فردا برابر مس رفسنجان بخواهد بدون تماشاگر برگزار شود، آنها وارد زمین مسابقه نخواهند شد. علی خطیر این اظهارات را زمانی انجام داد که سعید فتاحی، قائم مقام باشگاه مس رفسنجان درخصوص مشکلات مربوط به میزبانی این تیم در استادیوم تازه تأسیس رفسنجان توضیحاتی را ارائه کرد.

 

علی خطیر که مهمان تلفنی برنامه شب‌های فوتبالی بود، در صحبت‌هایش گفت: عکسی که منتشر شده قدیمی و برای سال قبل است. وضعیت ورزشگاه اینی نیست که دوستان نشان می‌دهند. استادیوم جدید کرمان اوضاع خوبی دارد. شورای تأمین این ورزشگاه را تأیید کرده است. رئیس هیئت فوتبال کرمان، مدیرعامل مس و دیگر دوستان امنیت و کیفیت استادیوم را در جلسه‌ای که برگزار شده، تأیید کرده‌اند.

مدیرعامل استقلال با خطاب قرار دادن مجری برنامه گفت: قرار بود این بازی با حضور تماشاگر برگزار شود. اگر قرار باشد دوستان با کارهایی که انجام می‌دهند این دیدار را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند، مطمئن باشید که باشگاه استقلال در زمین مسابقه حضور پیدا نخواهد کرد

 در 24 ساعت گذشته محل برگزاری دیدار دو تیم مس رفسنجان و استقلال بسیار خبرساز شده و حالا به این ماجرا باید حضور یا عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه خانگی مس را هم اضافه کرد. 

 

روز گذشته در ابتدا رئیس هیات فوتبال استان کرمان در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد دیدار دو تیم در ورزشگاه شماره یک برگزار خواهد شد منتها روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان خبر داد ورزشگاه شماره 2 شهدای مس میزبان تقابل شاگردان الهامی و نکونام خواهد بود. این بازی در ورزشگاه شماره۲ برگزار خواهد شد.

اتفاقی که به احتمال زیاد باعث بی‌تماشاگر شدن این بازی خواهد شد چرا که ورزشگاه شماره ۲ مس رفسنجان برخی زیرساخت‌های لازم برای حضور هواداران را ندارد و آنطور که خبرگزاری تسنیم نوشته، گیت‌های الکترونیکی و ورودی تماشاگران این ورزشگاه استانداردهای لازم را ندارد و به همین دلیل بازی خانگی گذشته این تیم مقابل آلومینیوم اراک هم بدون حضور هواداران برگزار شد. 

اینطور که به نظر می‌رسد در بازی فردا هم خبری از طرفداران دو تیم نخواهد بود و مس رفسنجان در ورزشگاه خالی از تماشاگر از حریف سرشناسش میزبانی خواهد کرد

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108947

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر