لطفا در دربی ترسو نباشید!

تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی پیش رو در لیگ بیست و یکم صحبت‌های جالبی کرد.

لطفا در دربی ترسو نباشید!

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به میزان گفت: با توجه به میزبانی و شرایط پرسپولیس و نیاز مبرم تیم به پیروزی، طبیعی بود در این مسابقه پیروز باشیم. شخصا پیش از بازی پیش بینی کرده بودم که سه گل خواهیم زد و همینطور هم شد.

او درباره خط حمله پرسپولیس و درخشش مهدی عبدی گفت: عبدی تا اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته و اگر فشار روحی، روانی او کمتر شود بهتر هم خواهد شد. امیدوارم مهاجم ازبکستانی کیفیت فنی خوبی داشته باشد و بتواند مقداری از بار تیم را به دوش کشیده و باعث شود مهاجمان دیگر راحت‌تر بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با رامین رضاییان و تاثیرش در همین چند بازی عنوان کرد: از وقتی رضاییان به پرسپولیس آمده تیم بالانس شده است، قبلاً با وجود وحید امیری بیشتر تمایل به حمله از سمت چپ داشتیم. رامین انتخاب بسیار خوبی کرد و حالا می‌تواند با بازی‌های خوب و فشار هواداران و مطبوعات به تیم ملی هم دعوت شود، زیرا در این پست با اختلاف از تمام نفرات حاضر بهتر است.

او در خصوص اهمیت دربی ۹۸ و تاثیر آن بر تعیین قهرمان این فصل یادآور شد: دربی همیشه ۶ امتیازی است. استقلال تا اینجای کار فقط برد‌های اقتصادی کسب کرده و بازیکنان چارچوب شناسی ندارد و در ادامه به مشکل خواهد خورد. امیدوارم مربیان دو تیم مانند مربیان ۲۰ سال پیش ترسو بازی نکنند. در زمان ما سرمربی می‌گفت این بازی حتماً باید نبازیم و با این تفکر به میدان می‌رفتیم. او به وینگر‌ها می‌گفت زیاد نفوذ نکنید و عملاً تیم با پنج مدافع بازی می‌کرد و تیمی که به این صورت بازی کند به گل نخواهد رسید و شاید به اتفاقات و ضربات ایستگاهی و کرنر گلی می‌دیدیم. امیدوارم یحیی گل‌محمدی بدون ترس تیمش را به میدان بفرستد و بداند این بازی کلید قهرمانی است و اهمیت بسیار زیادی برای جدا شدن از سایر مدعیان دارد.

امیرحسین اصلانیان درباره دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در هفته بیست و یکم تصریح کرد: نفت آبادان با علیرضا منصوریان مدتی نتایج خوبی کسب کرد و نمی‌توانیم بگوییم بازی ساده‌ای در پیش داریم. پرسپولیس در نیم فصل اول خوب بازی نمی‌کرد و فقط امتیاز‌ها را جمع کرد و تنها بازی با کیفیت ما دیدار با ذوب آهن در جام حذفی بود. مقابل مس رفسنجان هم کیفیت خوبی داشتیم و اگر همان بازی را انجام دهیم می‌توانیم نفت آبادان را هم از پیش رو برداریم، البته کیفیت چمن زمین مسابقه هم نقش مهمی خواهد داشت. اگر نفت را شکست دهیم شرایط خیلی بهتر از حالا خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10853

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر