غایبان بزرگ پرسپولیس مقابل الحدیل مشخص شدند

یحیی گل محمدی قادر به استفاده از سه بازیکن اصلی تیمش در جدال با الدحیل نخواهد بود

غایبان بزرگ پرسپولیس مقابل الحدیل مشخص شدند

 یحیی گل محمدی قادر به استفاده از سه بازیکن اصلی تیمش در جدال با الدحیل نخواهد بود

به گزارش عرشه آنلاین؛ دیدار با النصر عربستان علاوه بر شکست سرخ‌ها، سه بازیکن محروم نیز روی دست یحیی گل محمدی گذاشت تا او با ترکیبی متفاوت آماده جدال با الدحیل شود.

میلاد سرلک مهمترین غایب پرسپولیس در این جدال خواهد بود. هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس که به نظر می‌رسید حواشی مربوط به دعوتش به اردوی تیم ملی فشار زیادی روی او شکل داده، در دیدار مقابل النصر با دو خطا، دو کارت زرد از داور دریافت کرد تا ضمن ۱۰ نفره کردن تیمش، جدال با الدحیل را نیز به دلیل محرومیت از دست بدهد. دیداری که قرار است امیر قلعه نویی با حضور در استادیوم، از نزدیک شاهد آن باشد و فرصت از دست شماره ۱۰ سرخ‌ها برای نمایش توانایی‌اش برابر چشمان سرمربی تیم ملی از دست او رفت.

دیگر غایب پرسپولیس در ترکیب اصلی وحید امیری خواهد بود. بازیکنی همه کاره در ترکیب پرسپولیس که برابر النصر نیز بارها با نظر کادرفنی تغییر پست داد و در ثانیه‌های پایانی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. حضور وحید امیری در نشست خبری پیش از جدال با الدحیل این امیدواری را بین هواداران پرسپولیس شکل داد که این بازیکن شرایط حضور در این جدال را ب دست آورده است. با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد علیرغم وعده عجیب علیرضا بیرانوند، امیری نیز به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب اصلی نخواهد بود و بازی کردن او در جریان این دیدار نیز با اما و اگر زیادی همراه است.

در نهایت سومین بازیکن غایب در ترکیب اصلی مهدی ترابی است؛ ستاره تکنیکی پرسپولیس که در دقایق ابتدایی بازی با النصر به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و علیرغم حضور در تمرینات چند وقت اخیر، نتوانست فشار زیادی بیاورد و در نهایت از لیست ترکیب اصلی خارج شد.

یحیی گل محمدی در دیدار امشب مقابل الدحیل با این تغییرات و بدون این سه بازیکن در ترکیب اصلی برابر حریف به میدان خواهد رفت و باید دید در کورس مدعیان صعود از این گروه سخت همچنان کار را دنبال خواهد کرد یا شرایط برای او و تیمش سخت‌تر خواهد شد./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108370

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر