اعتراض جنجالی الاتحاد به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی

تیم الاتحاد نیز مانند الانصر به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی اعتراض کرد.

اعتراض جنجالی الاتحاد به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی

تیم الاتحاد نیز مانند الانصر به وضعیت  چمن ورزشگاه آزادی اعتراض کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ پس از نارضایتی بازیکنان تیم فوتبال النصر از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی در هفته نخست ACL، اکنون تیم الاتحاد عربستان هم از چمن نقش جهان ناراضی است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد عربستان امروز دوشنبه ۱۰ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که زمین چمن ورزشگاه نقش جهان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

«مشاری خان» مدیر تیم فوتبال الدحیل پس از بازدید از ورزشگاه نقش جهان، نارضایتی خود از وضعیت چمن را به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد.

ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد بازیکنان این تیم پس از بازدید از ورزشگاه و برگزاری جلسه تمرینی نسبت به کیفیت زمین چمن ابراز نارضایتی کرده‌ند. «نیمار» ستاره برزیلی الاتحاد در واکنش به تصاویری از وضعیت چمن که در حال ترمیم بود، وضعیت چمن و نحوه ترمیم آن را «غیر قابل باور» توصیف کرد.

«فهد المحیاوی» منتقد و خبرنگار ورزشی نیز با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود به مصدومیت و پارگی رباط صلیبی سویلم المنهالی، احمد حجازی و احمد شراحیلی اشاره کرد و نوشت: چمن استادیوم نقش جهان وضعیت خیلی بدی دارد. نباید با مصدومیت جدیدی مواجه شویم. او به بازیکنان الاتحاد توصیه کرد «اول احتیاط دوم هم احتیاط».

با توجه به حضور بازیکنان تراز اول دنیا در ورزشگاه‌های کشورمان و پخش زنده این مسابقات در بسیاری از کشورهای دنیا، شایسته است مسئولان فوتبال کشورمان نسبت به اصلاح و بهبود ورزشگاه‌ها اقدام کنند. چرا که این وضعیت علاوه بر تصویر زشتی که از کشورمان به دنیای فوتبال مخابره می‌کند موجب کاهش کیفیت مسابقات فوتبال و افزایش احتمال مصدومیت بازیکنان می‌شود که به هیچ عنوان شایسته نیست./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108358

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر