شرایط ویژه امنیتی پرسپولیس در قطر/ کار یحیی سخت شد

اعضای تیم پرسپولیس امروز و فردا در شرایطی ویژه تمرینات خود را در قطر انجام می دهند.

شرایط ویژه امنیتی پرسپولیس در قطر/ کار یحیی سخت شد

اعضای تیم پرسپولیس امروز و فردا در شرایطی ویژه تمرینات خود را برای دیدار باید الدحیل برگزار می‌کنند.

اعضای کاروان تیم پرسپولیس که روز جمعه برای برپایی اردوی ۷۲ ساعته شبانه روزی راهی دوحه قطر شده‌اند اولین جلسه تمرینی خود را در مجموعه الدحیل برگزار کردند.

تمرین جمعه شب گذشته پرسپولیس که از ساعت بیست و ۱۵ دقیقه به وقت محلی آغاز شد در شرایطی انجام گرفت که اعضای کادر فنی نماینده کشورمان نگران دیده شدن سبک تمرینات تاکتیکی پرسپولیس بودند.

با توجه به انتشار خبر تمرین پرسپولیس با جزئیات از قطر، یحیی گل محمدی پس از این تمرین از کادر سرپرستی تیم درخواست کرد شرایط تمرین شنبه و یکشنبه این تیم با روز جمعه متفاوت باشد.

با توجه به حساسیت امتیازی بازی خارج از خانه پرسپولیس مقابل الدحیل قرار است تمرین امشب و فردا شب پرسپولیس که در همین زمین و زمین اصلی مسابقه برگزار خواهد شد پشت درهای بسته برگزار شود.

گرچه تمرین پایانی پرسپولیس در زمین اصلی الدحیل به مدت ۱۵ دقیقه برای حضور اصحاب رسانه باز است با این وجود قرار است تمرین اصلی پرسپولیس که امشب برگزار خواهد شد در شرایط کاملاً مخفیانه بدون حضور هیچ یک از پرسنل باشگاه قطری و پشت درهای بسته برگزار شود.

امشب شرایط امنیتی تا حدی بالا خواهد بود که تنها اعضای کادر فنی و مسئولان همراه تیم پرسپولیس قادر به حضور در این زمین هستند. ضمن اینکه قرار است برنامه‌های تاکتیکی پرسپولیس برای مهار بازیکنان خطرناک الدحیل و ورود به محوطه جریمه برای عبور از خط دفاعی تیم قطری امشب مرور شود.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107982

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر