یحیی گل‌محمدی پشت علی دایی درآمد

یحیی در مورد توهین به فوتبالی‌ها در صدا و سیما بیان کرد: خیلی دوست دارم راجع به مسائل فنی بیشتر صحبت کنیم ولی هر بازیکن و مربی که برای مردمش زحمت کشیده باید مورد احترام قرار بگیرد. اسطوره‌هایمان هیچوقت فراموش نمی‌شوند، نمونه‌اش علی دایی. هیچکس نمی‌تواند در آینده یا حال بگوید علی دایی اسطوره نبوده است. این‌ها عزیز مردم هستند و نام‌شان پاک نمی‌شود. بهتر است احترام‌ها را نگه داریم‌.

یحیی گل‌محمدی پشت  علی دایی درآمد

 یحیی گل‌محمدی پس از برد ارزشمند مقابل فولاد در کنفرانس خبری حاضر شد و   در مورد توهین به فوتبالی‌ها در صدا و سیما بیان کرد: خیلی دوست دارم راجع به مسائل فنی بیشتر صحبت کنیم ولی هر بازیکن و مربی که برای مردمش زحمت کشیده باید مورد احترام قرار بگیرد. اسطوره‌هایمان هیچوقت فراموش نمی‌شوند، نمونه‌اش علی دایی.

سرمربی پرسپولیس گفت : هیچکس نمی‌تواند در آینده یا حال بگوید علی دایی اسطوره نبوده است. این‌ها عزیز مردم هستند و نام‌شان پاک نمی‌شود. بهتر است احترام‌ها را نگه داریم‌. قدرشناسی که هیچوقت نداریم و اهمیت آنچنانی به آنها که زحمت کشیده‌اند داده نشده و پیشکسوتان الان مشکلات زیادی دارند که زندگی معمولی را برای‌شان سخت می‌کند. از یاد نبریم و سعی کنیم یادشان را زنده نگه داریم. به نفع مردم و همه ماست و امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

او در مورد مطلب انتقادی یکی از رسانه‌ها علیهش گفت: این اتفاق به خاطر این بود که از حق فوتبالیست‌ها و فوتبال دفاع کردم. توهینی به کسی نکردم و فقط گفتم که ما با سختی به اینجا رسیدیم و اینجوری نیست که از بچگی یک زمین فوتبال باشد و تمرین کنیم و بالا بیاییم. بدون کفش و روی آسفالت داغ و بی امکانان بزرگ شدیم. هم کار می‌کردیم و درس می‌خواندیم و هم فوتبال بازی می‌کردیم. همه فوتبال دوست‌هایی که به جایی رسیدند با زحمت خودشان بوده. هیچوقت آویزان کسی نبودیم و از هیچ منبعی استفاده نکردیم و همیشه نان بازویمان را خوردیم. بعضی از دوستان به خاطر حمایت از همدیگر صحبت‌های غیرواقع کردند و هیچوقت راجع به موفقیت و مسائل فنی تیم و جام‌هایی که به دست آوردیم صحبتی نکردند و فقط به حواشی دامن می‌زنند. به این مسائل زیاد فکر نمی‌کنم و تمرکزمان روی کارمان است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103980

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر