کار سخت ایران برای دریافت سهمیه المپیک

تیم ملی بسکتبال ایران با شکست در برابر اسپانیا به دیدارهای مراحل گروهی را پایان داد.

کار سخت ایران برای دریافت سهمیه المپیک

تیم ملی بسکتبال ایران با شکست در برابر اسپانیا دیدارهای مراحل گروهی را پایان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، ملی‌پوشان بسکتبال ایران در آخرین دیدار خود در جام جهانی به مصاف اسپانیا رفتند که این بازی با نتیجه ۶۵-۸۵ به سود مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

در شرایطی که دو باخت به برزیل و ساحل عاج تکلیف ایران را یکسره کرده ایران در آخرین دیدار به مصاف اسپانیا رفت.

تیم ملی پنج شنبه به مصاف فرانسه قدرتمند می رود و شنبه نیز با لبنان دیدار می کند. ایران برای قرار گرفتن در یکی از رده های هفدهم تا سی و دوم دو بازی باقی مانده را انجام می دهد و نیم نگاهی نیز به سهمیه المپیک دارد؛ هرچند که کار بسیار دشواری است.

کوارتر اول (۱۷-۱۶ ایران)

 ملی پوشان بدون استرس نمایش خوبی داشتند و در کمال شگفتی در کوارتر اول ۱۷-۱۶ پیروز شدند. البته اختلاف امتیاز در این کوارتر به ۹ امتیاز هم رسیده بود که اسپانیایی ها در نهایت اختلاف را به یک امتیاز کاهش دادند. از نکات مثبت این کوارتر ریباندهای زیاد ایران روی هر دو حلقه بود.

کوارتر دوم (۲۷- ۱۷ اسپانیا)

اسپانیا بازی را پر فشار آغاز کرد و ۷ امتیاز پیاپی کسب کرد تا از ایران پیش بیفتد. حضور حامد حدادی هم کمک چندانی نکرد و قهرمان اسبق جهان رفته رفته اختلاف را بیشتر کرد و این کوارتر را ۲۷ بر ۱۷ پیروز شد تا نیمه اول ۴۳ -۳۴ به سود ماتادورها به پایان برسد.

کوارتر سوم (۲۱-۱۸ اسپانیا)

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، دو تیم مرتبا امتیاز می گرفتند. در شرایطی که نیمی از کوارتر سپری شده بود اختلاف امتیازی نیمه اول همچنان روی تابلو مشاهده می شد. با این حال اسپانیایی چندان اختلاف را بیشتر نکردند و این کوارتر را به زحمت در ثانیه های پایانی با یک پرتاب سه امتیازی ۲۱ -۱۸ پیروز شدند.

کوارتر چهارم (۲۱-۱۳ اسپانیا)

در کوارتر پایانی دو تیم با انگیزه کمتر کار را دنبال کردند. اسپانیا با حفظ فاصله امتیازی برد در این دیدار را قطعی کرده بود. ایران در این کوارتر کمترین امتیاز را نسبت به کوارترهای قبل به دست آورد.

ایران در نهایت این دیدار را با نتیجه ۸۵-۶۵ واگذار کرد./جماران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103939

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر