این بازیکن بدون اطلاع نکونام از استقلال رفت!

یکی از آبی‌پوشان بدون اطلاع نکونام ساکش را برداشت و از استقلال رفت!

این بازیکن بدون اطلاع نکونام از استقلال رفت!

یکی از آبی‌پوشان بدون اطلاع نکونام ساکش را برداشت و از استقلال رفت!

به گزارش عرشه آنلاین، یکی از بازیکنان جوان استقلال در حالی از این تیم جدا شد که جواد نکونام در جریان ماجرا‌های روز پایانی او نبود!

این بازیکن بدون اطلاع نکونام ساکش را برداشت و از استقلال رفت!

سینا سعیدی‌فر فصل گذشته سنگربان سوم استقلال محسوب می‌شد و حتی ریکاردو ساپینتو در دور برگشت لیگ بیست و دوم دقایقی به او مجال حضور در میدان داد چون معتقد بود دروازه‌بان آینده داری محسوب می‌شود.

نکونام خبر نداشت!

جواد نکونام هم به سینا اعتقاد داشت و پس از حضور در جمع آبی‌پوشان این بازیکن را در فهرست خروجی قرار نداد اما چند روز قبل سعیدی‌فر رضایتنامه‌اش را از استقلال گرفت و به شمس آذر قزوین پیوست تا شاید در این تیم لیگ برتری فرصت بیشتری برای عرض اندام به او برسد. در همین خصوص روز جمعه شنیدیم جواد نکونام اگرچه میدانست سینا سعیدی‌فر پیشنهاد لیگ برتری دارد و در جریان احتمال جدایی او قرار گرفته بود اما طبق ادعای برخی از اطرافیان تیم، اقدامات پایانی که منجر به صدور رضایتنامه و جدایی این بازیکن شد، بدون اطلاع نهایی سرمربی صورت گرفت و نکونام دقیقاً نمی‌دانست چه روزی زمینه برای جدایی این دروازه‌بان فراهم می‌شود.

مسئله‌ای که عده‌ای مدعی‌اند باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده اما با توجه به حساسیت بازی‌های استقلال و شرایط خاص این روزهای آبی پوشان، فعلاً ترجیح داده است پیرامون آن با رسانه‌ها حرف نزند. / خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103182

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر