VAR قرضی به ایران می‌آید

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان از ورود سیستم کمک‌داور ویدئویی برای ۳ بازی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. او گفت: در آخرین هماهنگی‌هایی که فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده، خود AFC قرار است دوربین‌های VAR را برای ۳ بازی در لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیاورند و هیچ مشکلی نیست. قرار است ۸ دوربین VAR به ایران آورده شود.

VAR  قرضی به ایران می‌آید

 کیومرث هاشمی از ورود سیستم VAR برای ۳ بازی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: در آخرین هماهنگی‌هایی که فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده، خود AFC قرار است دوربین‌های VAR را برای ۳ بازی در لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیاورند و هیچ مشکلی نیست. قرار است ۸ دوربین VAR به ایران آورده شود.

وی ادامه داد: قرار است مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از ورزشگاه آزادی و نقش جهان به ایران بیایند و آخرین وضعیت این دو ورزشگاه برای تجهیز VAR را بررسی کنند و بدین ترتیب ما در آزادی و ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم‌های آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

هاشمی تصریح کرد: تجهیزات کمک‌داور ویدئویی همه با هم یکجا به دست ما نخواهد رسید و قطعه قطعه باید آن‌ها را با توجه به شرایطی که داریم به ایران بیاوریم و مورد استفاده قرار دهیم من از تاج می‌خواهم صحبت‌هایی که من امروز انجام دادم را هر چه سریع‌تر تکمیل کند تا دغدغه مردم نسبت به این موضوع هم کمتر شود و علاقه‌مندان به فوتبال هم به خوبی بتوانند این ورزش را دنبال کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103085

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر