ستاره پرسپولیس تصمیم به جدایی گرفت/ هواداران منتظر شوک خبری باشند

گیورکی گولسیانی فکرش را نمی‌کرد بعد از سپری کردن یک فصل رویایی در پرسپولیس برای سال دوم حضورش به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود حال او به فکر جداییست و تیم های زیادی مشتاق حضور او در تیم شان هستند.

ستاره پرسپولیس تصمیم به جدایی گرفت/ هواداران منتظر شوک خبری باشند

با شرایطی که گولسیانی در پرسپولیس پیدا کرده است خیلی از باشگاه‌های لیگ برتر تمایل دارند او را به‌خدمت بگیرند.

گیورکی گولسیانی فکرش را نمی‌کرد بعد از سپری کردن یک فصل رویایی در پرسپولیس برای سال دوم حضورش در این باشگاه به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود. نیمکت‌نشینی که در دقایق وقت تلف‌شده برای اتلاف زمان بازی به میدان فراخوانده شود. وضعیتی که اگر ادامه داشته باشد مطمئنا با خط خوردن او از تیم ملی کشورش همراه خواهد بود و این خلاف چیزی است که این بازیکن می‌خواهد.

او فعلا ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کند اما اینکه این وضعیت تا چه زمانی ادامه داشته باشد، مشخص نیست، حتی مدیریت باشگاه پرسپولیس هم از شرایط به وجود آمده برای این بازیکن رضایت ندارد، از این جهت که او جزء بازیکنان گرانقیمت باشگاهش است. آنچه مسلم است خیلی از باشگاه‌های لیگ برتر تمایل دارند گولسیانی را به‌خدمت بگیرند و به‌نوعی برای او دندان تیز کرده‌اند.

به‌هرحال اگر یحیی نخواهد از گولسیانی استفاده کند، حتی باشگاه پرسپولیس از فروش او در همین نقل و انتقالات تابستانی هم استقبال خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102269

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر