تصمیم جنجالی یحیی گل محمدی درباره بمب نقل و انتقالاتش/ تبعید مهاجم طلایی به نیمکت؟!

از بازی بیرون کشیدن شهاب زاهدی در بازی گذشته پرسپولیس باعث رواج برخی شایعات درباره نیمکت نشینی او شده است.

تصمیم جنجالی یحیی گل محمدی درباره بمب نقل و انتقالاتش/ تبعید مهاجم طلایی به نیمکت؟!

برخلاف شایعات یحیی گل‌محمدی برنامه‌ای برای نیمکت‌نشین کردن شهاب زاهدی ندارد.

شهاب زاهدی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس که یکی از خریدهای جدید این تیم به حساب می‌آید، در بازی مقابل آلومینیوم موفق به گل‌زنی نشد و در نیمه دوم هم یحیی گل‌محمدی او را از زمین بیرون کشید تا پرسپولیس در نیم ساعت پایانی بازی مقابل آلومینیوم بدون مهاجم تخصصی بازی کند.

بعد از عدم گل‌زنی شهاب در بازی اول و تعویض شدن او در دیدار مقابل آلومینیوم ، شایعاتی مبنی بر نیمکت‌نشین‌شدن زاهدی در بازی حساس مقابل تراکتور که چهارشنبه برگزار خواهد شد به گوش رسید. با این حال پیگیری‌های ما نشان می‌دهد خبری از نیمکت‌نشینی زاهدی نخواهد بود و قرار نیست شهاب در دومین بازی لیگ به میدان نرود.

یحیی قصد ندارد به ترکیب تیم برنده دست بزند و احتمالا بدون تغییر نسبت به بازی مقابل آلومینیوم به مصاف تراکتور خواهد رفت. هواداران پرسپولیس از زاهدی انتظار زیادی دارند و در محافل فوتبالی همه از نیاز پرسپولیس به جذب یک مهاجم گل‌زن خارجی حرف می‌زنند.

همه این مسائل باعث شده تا فشار زیادی روی خرید جدید قرمزها ایجاد شود. با این حال گل‌محمدی می‌خواهد با حمایت از زاهدی و بازی دادن به او، کاری کند تا این بازیکن به خوبی در تیم جا بیفتد و البته از زیر این فشارها خارج شود. اتفاقی که به طور حتم با اولین گل شهاب برای پرسپولیس خواهد افتاد و دیگر کسی به فکر نیمکت‌نشین کردن مهاجم ملی‌پوش نخواهد افتاد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101627

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر