حسینی برای پنجمین فصل متوالی درون دروازه استقلال!

سیدحسین حسینی برای پنجمین فصل متوالی، گلر استقلال در هفته نخست است.

حسینی برای پنجمین فصل متوالی درون دروازه استقلال!

سیدحسین حسینی برای پنجمین فصل متوالی، گلر استقلال در هفته نخست است.

پس از سومین جدایی موقتی از استقلال، سیدحسین به تیم بازگشت و امروز نیز از ابتدا برای آبی پوشان به میدان می رود. سنگربان با تجربه ای که امسال نیز به مانند فصل قبل، بازوبند کاپیتانی را بر دست خواهد بست و وظیفه مهمی در جمع آبی پوشان برعهده خواهد داشت.

نکته جالب درباره حسینی این است که او امروز، برای پنجمین فصل متوالی، در ترکیب اصلی استقلال حضور خواهد داشت و کار را از ابتدا شروع می کند. جایی که او امیدوار است بتواند با ثبت یک کلین شیت، بدون گل خورده به تهران بازگردد.نخستین حضور سیدحسین در اولین بازی فصل استقلال به لیگ نوزدهم بازمیگردد. جایی که با تصمیم استراماچونی، او در دیدار خارج از خانه برابر ماشین سازی که در تبریز برگزار شد، از ابتدا به میدان رفت. دیداری که البته برای او خوش یمن نبود و آبی ها با گل دقیقه 96 اتابک زارعی مغلوب حریف تبریزی شدند.

دیدار دوم برای سید با پیروزی همراه بود. استقلال با محمود فکری فصل را آغاز کرد و به مصاف مس رفسنجان رفت. آبی پوشان با گل های وریا غفوری و ارسلان مطهری موفق به شکست حریف خود شدند و حسینی نیز در این بازی کلین شیت کرد.در لیگ بیست و یکم و در تیم فرهاد مجیدی، باز هم حسینی از هفته اول به میدان رفت. آبی پوشان به لطف تک گل جعفر سلمانی از سد هوادار عبور کردند تا سیدحسین بتواند برای دومین فصل متوالی، در ایستگاه نخست لیگ کلین شیت کند.اما فصل قبل به کام گلر آبی ها شروع نشد. او در نخستین تجربه کاپیتانی استقلال، برابر سپاهان به میدان رفت و با 2 گل مغلوب شد تا سهم سیدحسین در هفته اول چهار فصل گذشته 2 پیروزی و 2 شکست باشد. او حالا باید امشب و در دیدار با صنعت نفت، دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

منبع: منیبان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100851

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر