پرسپولیس زیر بار حرف سازمان لیگ نرفت/ خط و نشان برای پرسپولیس

سازمان لیگ فوتبال ایران زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک را اعلام کرد.

پرسپولیس زیر بار حرف سازمان لیگ نرفت/ خط و نشان برای پرسپولیس

سازمان لیگ فوتبال ایران زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک را اعلام کرد.

تمامی نشست های خبری پیش از مسابقات لیگ برتر  تهران، درسازمان لیگ برگزار خواهد شد. بر همین اساس زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک درنخستین هفته لیگ برتر بیست و سوم که در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می شود، به شرح زیر است:

 ساعت ۱۴:۳۰ یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس (در صورت غیبت در این نشست در سازمان لیگ این مساله به کمیته انضباطی فدراسیون گزارش خواهد شد.)

پرسپولیس زیر بار حرف سازمان لیگ نرفت

باشگاه پرسولیس اعلام کرد با توجه به سوالات خبرنگاران محترم درباره کنفرانس خبری امروز، ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به این عزیزان و اهالی رسانه، به اطلاع می‌رساند؛ سازمان لیگ فوتبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) و بعد از برنامه‌ریزی‌ها و اطلاع‌رسانی باشگاه در روز‌های گذشته، ابلاغ کرد کنفرانس‌های خبری پیش از بازی در تهران از این پس در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

این ابلاغ دیرهنگام در صبح امروز انجام شد در حالی که برنامه‌ریزی برای کنفرانس خبری گل‌محمدی برای بازی با آلومینیوم اراک، به گواه اطلاع‌رسانی انجام شده، روز گذشته صورت گرفته بود. از سوی دیگر سرمربی تیم، برنامه کاری فشرده‌ای را برای روز قبل از مسابقه طراحی کرده که امکان تغییر آن و حضور او در سازمان محترم لیگ وجود نداشت. البته انتظار می‌رفت ابلاغ سازمان لیگ هم زودتر از این انجام شود تا با چنین شرایطی روبه رو نشویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در راستای تمکین این باشگاه از قوانین و مقررات ابلاغی در همکاری کامل با سازمان لیگ در بازی خانگی بعدی، برای نشست خبری پیش از بازی در محل اعلامی آن سازمان حضور خواهد یافت، ولی نشست خبری امروز با توجه به اعلام قبلی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود.

مسابقه دو تیم ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100528

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر