پدیده ایرانی پوستر قطری‌ها شد+عکس

محمدامین حزباوی طی یک سال اخیر خیلی سریع چهره شد و عملکردش در دو مسابقه مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا و تیم امید ایران کاری کرد تا مورد توجه باشگاه السد قطر قرار بگیرد و با مبلغ انتقال چشمگیر برای صدور رضایت‌نامه، راهی این تیم متمول شود، اما او تاکنون فرصت چندانی برای خودنمایی در باشگاه جدیدش پیدا نکرده است.

پدیده ایرانی پوستر قطری‌ها شد+عکس

حزباوی که شماره پیراهن ۵۵ السد را بر تن می‌کند، تنها بازی خود پس از پیوستن به این تیم را در دیدار تدارکاتی مقابل رجا کازابلانکا مراکش انجام داد که حضور تعویضی در زمین داشت ولی پس از آن در سه مسابقه پیاپی مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب به طور کامل نیمکت نشین بود و حتی شانس بازی به‌عنوان بازیکن تعویضی را به دست نیاورد.

پدیده ایرانی پوستر قطری‌ها شد+عکس

این پدیده فوتبال ایران در سه مسابقه السد قطر در مرحله گروهی جام باشگاه‌های فوتبال عرب مقابل تیم‌های الوداد مراکش، الهلال عربستان و الاهلی طرابلس لیبی که تیمش یک تساوی و دو پیروزی پیاپی به دست آورد، تبدیل به نیمکت‌نشین ثابت شد و همواره نامش در جمع نفرات ذخیره بود که امیدوار است شرایط برای او تغییر کند.

تیم فوتبال السد قطر از ساعت ۱۸:۳۰ فردا شنبه در نخستین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های عرب در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز شهر ابها عربستان مقابل تیم الشرطه قرار می‌گیرد که امین حزباوی امیدوار است برابر قهرمان لیگ برتر عراق فرصت انجام بازی پیدا کند.

حزباوی که تجربه بازی مقابل عراقی‌ها به همراه تیم فوتبال امید ایران را دارد، در شرایطی با انگیزه زیاد در تمرینات تیمش کار می‌کند که صفحه رسمی لیگ ستارگان قطر نیز تصویر او را روی پوستر دیدار السد مقابل الشرطه قرار داده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100124

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر