ماجرای فیلم مستهجنی که ضرغامی به نمایندگان مجلس داد + فیلم

ماجرای شکایت نمایندگان از صدا و سیمای دوره ضرغامی به رهبری به اتهام «توزیع فیلم مستهجن» چه بود؟

ماجرای فیلم مستهجنی که ضرغامی به نمایندگان مجلس داد + فیلم

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در برنامه دستخط خاطره‌ای از زمان ریاست عزت الله ضرغامی بر صدا و سیما نقل کرد.فریدون حسنوند نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی گفت که عزت‌الله ضرغامی رییس سابق صدا و سیما در زمان تصمیم‌گیری مجلس برای ماهواره‌ها، یک فیلم مستهجن به نمایندگان داده بود تا به عنوان پیامد منفی ماهواره، دور از چشم خانواده تماشا کنند.

فریدون حسنوند نماینده مجلس  گفت: زمانی که آقای ضرغامی رییس صدا و سیما بود، ما هم در کمیسیون فرهنگی بودیم و بحث ماهواره بود. با هماهنگی صدا و سیما و مجلس، گروهی به چند کشور دنیا اعزام شدند تا وضعیت ماهواره و مدیریت آن را بررسی کنند.در این گفت و گو که ۱۶ مرداد پخش شده و اکنون در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود،  او ادامه داد: آقای ضرغامی، اعضای کمیسیون فرهنگی را دعوت کرد و یک فیلم ویدویی داد و با هزار شرمندگی گفت این فیلم از فیلم های مستجهن است. از شبکه های ماهواره ای این را گرفته ایم. این را امشب به خانه ببرید و دور از چشم اعضای خانواده و به صورت خصوصی ببینید.

حسنوند گفت: چند روز بعد، به رهبری مراجعه و شکایت کرده بودند که صدا و سیما دارد فیلم مستجهن توزیع می کند. مسئولان  صدا و سیما هم گفتند ما این را دادیم به صورت خصوصی و دور از خانواده به عنوان نماینده مجلس ببینید تا همه واقعیات را دیده باشید. برنامه های ورزشی و کشاورزی و اقتصاد را ببنینید و این فیلم را هم ببینید. شما که نتوانستید در اتاق خودتان این فیلم را ببینید و به رهبری شکایت کردید چطور می خواهید اجازه بدهید، این فیلم ها را مردم ببینید؟

 

 

 

منبع: خبر انلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4937

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر