خبر بد برای طرفداران آیفونse!

بسیاری منتظر معرفی نسل چهارم آیفون SE با ویژگی‌های جذاب هستند و حالا گزارشی جدید می‌گوید که نباید منتظر رونمایی از آیفون SE ۴ در سال آینده میلادی باشیم.

خبر بد برای طرفداران آیفونse!

 بسیاری منتظر معرفی نسل چهارم آیفون SE با ویژگی‌های جذاب هستند و حالا گزارشی جدید می‌گوید که نباید منتظر رونمایی از آیفون SE ۴ در سال آینده میلادی باشیم.

به گزارش عرشه آنلاین، تحلیلگران شرکت Barclays با صحبت با تأمین‌کنندگان قطعات در آسیا، به این باور رسیده‌اند که اپل دیگر برنامه‌ای برای عرضه نسل چهارم آیفون SE در سال آینده میلادی ندارد. این گزارش می‌گوید که اپل به‌دنبال استفاده از مودم ۵G اختصاصی‌اش در این دستگاه بود، اما برنامه‌هایش به تأخیر افتاده‌اند.

آیفون SE ۴ سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد؟

تحلیلگران Barclays تنها منابعی نیستند که به عدم معرفی نسل چهارم آیفون SE در سال آینده میلادی اشاره می‌کنند. پیش از این تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» و چندین منبع دیگر گفته بودند که نسل بعدی آیفون SE در زودترین زمان ممکن، در سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد.

نسل کنونی آیفون SE در مارس ۲۰۲۲ معرفی شد. این دستگاه که از طراحی یکسان با نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD، تاچ آیدی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و تراشه A۱۵ Bionic دارد. این گوشی هوشمند با قیمت پایه ۴۲۹ دلار به فروش می‌رسد و ارزان‌ترین آیفون اپل محسوب می‌شود.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره توسعه مودم اختصاصی ۵G اپل هستیم. کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۱۹ کسب‌وکار مودم اینتل را تصاحب کردند، بااین‌حال تا به امروز کوالکام همچنان تراشه‌های مودم موردنیاز اپل را تأمین می‌کند. انتظار می‌رود کوالکام تأمین‌کننده نسل بعدی آیفون SE و سری آیفون ۱۶ هم باشد.

احتمالاً نسل چهارم آیفون SE با طراحی مشابه آیفون ۱۴ از راه می‌رسد، بنابراین باید منتظر نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED، فریم تخت و همچنین سیستم فیس آیدی باشیم. البته با توجه به اینکه معرفی این محصول احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است، شاید اپل طراحی‌اش را تغییر دهد./ دیجیاتو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98464

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر