اقدام عجیب توییتر خبرساز شد

از زمان خریداری شدن توئیتر توسط ایلان ماسک، آینده این پلتفرم ابهام بیشتری پیدا کرده است.

اقدام عجیب توییتر خبرساز شد

از زمان خریداری شدن توئیتر توسط ایلان ماسک، آینده این پلتفرم ابهام بیشتری پیدا کرده است.

به تازگی، رادیو ملی آمریکا (ان پی آر) تصمیم گرفته که استفاده از توئیتر را در چهارم آوریل متوقف کند.

این تصمیم پس از آن گرفته شد که توئیتر به حساب کاربری رادیو ملی آمریکا، برچسب "رسانه وابسته به دولت آمریکا" زد.

سخنگوی رادیو ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، تاکید کرد ما ارسال توئیت از این حساب را تا زمانی که این شبکه اجتماعی در این باره توضیح ندهد، متوقف کردیم و به توئیت از حساب‌های دیگری که برچسب نادرست ندارند، ادامه می‌دهیم.

رادیو ملی آمریکا همچنین توضیح درباره حساب خود را به‌روزرسانی کرد و نوشت: رادیو ملی آمریکا، یک سازمان خبری مستقل است که متعهد است مردم را درباره دنیای پیرامونشان مطلع کند. می‌توانید ما را هر جای دیگری که خبر می خوانید، پیدا کنید.

توئیتر اواخر سال گذشته تقریبا مرگ زودهنگام را تجربه کرد. پس از این که صدها کارمند این شرکت در ۱۷ نوامبر استعفا کردند، شایعاتی پیچید که توئیتر دچار احتضار شده است.

کاربران سوگواری درباره از دست دادن این سایت را آغاز کرده و جوک‌های آخر خود را گفتند. بعضی هم کینه‌های قدیمی را زنده کردند.  به دلیل فقدان صدها کارمند ضروری این پلتفرم، کاربران نگران ایمنی و حریم خصوصی خود در این پلتفرم شدند.

با مبهم شدن آینده توئیتر، شرکتهای مختلف به شکلی خروج از این پلتفرم را اعلام کردند و از عدم فعالیتشان در این شبکه اجتماعی خبر دادند. شبکه سی بی اس نیوز ۱۸ نوامبر اعلام کرد با ابهاماتی که در توئیتر وجود دارد، ارسال توئیت را متوقف می‌کند. با این حال، ۲۰ نوامبر این شبکه اعلام کرد به این پلتفرم برمی‌گردد. / باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81191

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر