راز عدد مخفی گوگل برملا شد

می‌دانستید اگر این عدد را در گوگل سرچ کنید، تصاویر افرادی را می‌بینید که سرشان در یخچال است؟ این عدد، نه یک عدد جادویی است و نه شماره تلفن یک بازیگر مشهور.

راز عدد مخفی گوگل برملا شد

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید عددی وجود دارد که با سرچ آن در گوگل تصاویری خنده‌دار از افرادی که سرشان در یخچال است مشاهده می‌کنید.

می‌دانستید اگر این عدد را در گوگل سرچ کنید، تصاویر افرادی را می‌بینید که سرشان در یخچال است؟ عدد ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ نه یک عدد جادویی است و نه شماره تلفن یک بازیگر مشهور. این عدد یک الگوی نحوه عکس گرفتن است که در سال ۲۰۰۹ توسط دیوید هورویتز، هنرمند شناخته شده نیویورکی ابداع شد.

هوریتز در سال ۲۰۰۹ که وب لاگ خود به نام Tumblr را تازه شروع کرده بود برای مخاطبین خود هر روز دستور العمل‌هایی را می‌نوشت. این دستور العمل‌های عجیب و غریب هر روز به یک صورت بود مثل «یک متن دراماتیک از یک کامنت جنجالی برای یوتیوب را ضبط کنید» یا «از همسایه خود درخواست کنید که می‌خواهید غروب آفتاب را از بلندترین ساختمان در نزدیکی خود تماشا کنید.»

راز عدد ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ گوگل

در گرفتن عکس از سر خود در فریزر و برچسب زدن آن با عدد تصادفی ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ یکی از این دستور العمل‌ها بود. این ایده از زمانی پیدا شد که یک دوست بیمار نگوین تلاش کرد تا سر خود را به فریزر بچسباند. این عدد هوریتز ترکیبی از سریال یخچال، بارکد بر روی بسته نودل و نخود فرنگی بوده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62938

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر