اپل واچ های جدید با امکانات فوق العاده از راه رسیدند + قیمت

اپل واچ سری ۸ و اپل واچ SE (نسل دوم) با سنسور دما راه اندازی شد.

اپل واچ های جدید با امکانات فوق العاده از راه رسیدند + قیمت

پل واچ سری ۸ و SE (نسل دوم) در رویداد رونمایی «فار اوت» این شرکت معرفی شدند. این ساعت‌های هوشمند در مدل های GPS و Cellular عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین از نسل دوم Apple Watch SE به عنوان جانشین مدل مقرون به صرفه‌ای که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، رونمایی کرد. ساعت های هوشمند جدید این غول فناوری از ۱۶ سپتامبر در دسترس خواهند بود.

قیمت و زمان در دسترس بودن

به نقل از gadgets۳۶۰ قیمت اپل واچ سری ۸ جی پی اس از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود. مدل سلولی Watch Series ۸ با قیمت پایه ۴۹۹ دلار  رونمایی شد. سری ساعت‌های هوشمند در رنگ‌های‌Midnight ، نقره‌ای، Starlight و قرمز در دسترس خواهند بود. با خرید این ساعت هوشمند، شرکت اشتراک رایگان Fitness+ را به مدت سه ماه  ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند از ۱۶ سپتامبر در دسترس خواهد بود.

در همین حال، اپل واچ SE (نسل دوم) قیمت از ۲۴۹ دلار  برای مدل جی پی اس و ۲۹۹ دلار برای مدل سلولی شروع می‌شود. این ساعت در رنگ‌های Midnight، نقره‌ای و Starlight از ۱۶ سپتامبر در دسترس خواهد بود. فروش این ساعت‌های هوشمند از ۱۶ سپتامبر در ایالات متحده آغاز می‌شود.

مشخصات اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری ۸ دارای گزینه‌های جی پی اس و سلولی است. مانند ساعت هوشمند سری ۷، آخرین سری ساعت‌های هوشمند ویژگی نمایشگر همیشه روشن (AoD) را نیز دارد. این دستگاه به طراحی آپدیت شده با نمایشگر بزرگتر نسبت به نسل قبلی مجهز شده است. اپل واچ سری ۸ جدید دارای سنسور دمای جدیدی‌ست که قابلیت‌های ویژه‌ای برای سلامتی بانوان ارائه می‌دهد. مانند اپل واچ سری ۷، سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل نیز دارای ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام است. ردیابی اشباع اکسیژن خون (SpO۲) را دریافت می کند که توسط حسگر داخلی اکسیژن خون فعال می‌شود. همچنین دارای نظارت بر ضربان قلب، تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) و نظارت بر نوار قلب (ECG) است.

غول فناوری کوپرتینویی (اپل) ادعا می کند که ساعت هوشمند سری ۸ تا ۱۸ ساعت عمر باتری تمام روز را ممکن می‌سازد. ساعت هوشمند جدید همچنین دارای یک حالت کم مصرف است که عمر باتری را افزایش می دهد و با شارژ کامل تا ۳۶ ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. به گفته این شرکت، همچنین پشتیبانی از شارژ سریعتر نیز ارائه می‌شود.

مشخصات اپل واچ SE (نسل دوم)

اپل واچ SE (نسل دوم) مجهز به صفحه نمایش OLED رتینا است که ۳۰ درصد بزرگتر از نسل قبلی خود است که سال ۲۰۲۰ عرضه شد. ساعت هوشمند جدید همچنین به پردازنده سریعتر S۸ مجهز است که اپل ادعا می‌کند ۲۰ درصد سریعتر از پردازنده قبلی (چیپست S۵ در مدل قدیمی‌تر) است. به گفته اپل، واچ جدید SE (نسل دوم) به ویژگی های نظارت بر سلامتی، از جمله ECG و نظارت بر سطح اکسیژن خون مجهز شده است. همچنین ویژگی تشخیص تصادف را که در سری ۸ اپل واچ موجود است را نیز ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند SE (نسل دوم) اتصال سلولی را ارائه می دهد  که اولین بار با اپل واچ SE معرفی شد. همچنین دارای سنسور نوری ضربان قلب، تشخیص سقوط و ویژگی SOS اضطراری است. ساعت هوشمند جدید SE (نسل دوم) تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است.

 

 

 

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40367

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر