نحوه شناسایی بازنشرکنندگان پست‌ها در اینستاگرام

سوال بسیاری از افراد این است که چگونه متوجه شویم چه کسی پست ما را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

نحوه شناسایی بازنشرکنندگان پست‌ها در اینستاگرام

دیدن افرادی که پست شما را بازنشر کرده اند، به دلایل زیادی (از جمله بررسی محبوبیت حساب، پیدا کردن علاقمندان و ...) برای برخی افراد مهم است.

به گزارش alphr، اگر کاربرد این شبکه اجتماعی برای شما تجاری است، دانستن اینکه چه کسی پست اینستاگرام یا استوری شما را بازنشر کرده است می‌تواند معیار مهمی برای استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما باشد.

قبلا دانستنی‌های فناورانه‌ای از جمله نحوه لغو امکان پاسخ به استوری اینستاگرام برای فالوورها، ترفندی برای مشاهده پست‌های آرشیوی اینستاگرام، روش مخفی‌کردن فالوورها در اینستاگرام، نحوه استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری و... را بررسی کرده ایم. اما اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان فهمید که چه کسی پست شما را در اینستاگرام بازنشر کرده، این گزارش را بخوانید.

شایان ذکر است که شما باید در اینستاگرام یک حساب تجاری داشته باشید تا ببینید چه کسی پست شما را بازنشر کرده است. متاسفانه پلتفرم اینستاگرام این قابلیت را برای حساب‌های معمولی در دسترس قرار نداده است.

همچنین شایان ذکر است که اینستاگرام نشان نمی‌دهد چه کسی پست را به اشتراک گذاشته است و فقط نشان می‌دهد که چند بار بازنشر شده. زمانی که حساب شما تجاری است، کافی است در یکی از پست‌های خود گزینه «View Insights» را انتخاب کنید و تعداد افرادی که پست شما را به اشتراک گذاشته‌اند، مشاهده کنید. همچنین تعداد دفعات ذخیره، بازدید‌های نمایه و ... را نیز خواهید دید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13399

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر