بزرگ‌ترین تلویزیون شیائومی چه مشخصاتی دارد؟ + قیمت

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی، بزرگ‌ترین تلویزیون تاریخ خود را با مشخصات جذاب معرفی کرد.

بزرگ‌ترین تلویزیون شیائومی چه مشخصاتی دارد؟  + قیمت

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی، بزرگ‌ترین تلویزیون تاریخ خود را با مشخصات جذاب معرفی کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، شرکت شیائومی به‌تازگی تلویزیون بزرگ جدیدی معرفی کرده که دارای صفحه‌نمایش ۱۰۰ اینچی و دو اینچ بزرگ‌تر از تلویزیون ۹۸ اینچی فعلی شیائومی است. تلویزیون جدید شیائومی که Redmi MAX نام دارد از HDMI ۲.۱ پشتیبانی می‌کند، نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است و در پرنورترین حالت خود به روشنایی ۷۰۰ نیت می‌رسد. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که این محصول از پنل IPS LCD با وضوح ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل بهره می‌برد و می‌تواند محتوای بصری را روان به نمایش بگذارد.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi MAX دارای سه درگاه HDMI است که یکی از آن‌ها از نوع HDMI ۲.۱ است و از نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می‌کند، البته بعضی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این محصول دو درگاه HDMI ۲.۱ دارد. تلویزیون ذکر شده دو درگاه USB ۲.۰ Type-A، دو اسپیکر ۱۵ وات، اتصال وای فای ۶، چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi MAX از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده می‌کند و در قسمت نرم‌افزاری به نسخه مخصوص MIUI برای تلویزیون‌های هوشمند متکی می‌شود. محصول ذکر شده ۹۴ درصد از گستره رنگی DCI-P۳ را پوشش می‌دهد و از AMD FreeSync، Dolby Vision و استانداردهای HDR۱۰+ و IMAX Enhanced پشتیبانی می‌کند. تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi MAX با قیمت تقریبی ۳.۱۵۱ دلار در بازار چین فروخته می‌شود، شرکت شیائومی تاکنون از عرضه این محصول در بازارهای خارج از چین مطلبی منتشر نشده است.

شرکت شیائومی موفق شده است به پیشرفت‌های مناسبی در بازار تلویزیون دست پیدا کند و با دیگر شرکت‌های تولید کننده سامسونگ و ال‌جی رقابت کند، Redmi MAX ۱۰۰ اینچی تنها یکی از محصولات جدید شیائومی محسوب می‌شود.

منبع: ایمنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13006

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر