سوپرایز بزرگ گوگل برای کاربران اندروید

پیام‌رسان گوگل در اندروید اکنون از ظاهر جدیدی برای نمایش مخاطبان بهره می‌برد که با سبک Material You مطابقت دارد.

سوپرایز بزرگ گوگل برای کاربران اندروید

پیام‌رسان گوگل در اندروید اکنون از ظاهر جدیدی برای نمایش مخاطبان بهره می‌برد که با سبک Material You مطابقت دارد.

به گزارش عرشه آنلاین، اپلیکیشن Google Messages به‌روزرسانی شده و اکنون صفحه‌ی مخاطبان را با ظاهری هماهنگ با سبک زبان طراحی ‌Material You نمایش می‌دهد. پیش‌از این با ضربه روی علامت + بالای مکالمات، صفحه‌ی کاملی برای ورود اطلاعات مخاطب نمایش داده می‌شد. اکنون با انتخاب علامت مذکور، صفحه‌ی درون‌برنامه‌ای و یکپارچه‌شده با پیام‌رسان گوگل باز خواهد شد.

بالای مکالمات پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید اکنون عکس نمایه، نام و شماره‌ی شخص مقابل را مشاهده خواهید کرد. پس‌از آن میانبرهای دایره‌ای برای برقرای تماس تلفنی یا تماس اینترنتی ازطریق Google Meet، باز کردن بخش مخاطبان و جستجو دردسترس شما خواهد بود.

۹to۵Google می‌نویسد، کارت تصاویر مخاطبان در پیام‌رسان گوگل ظاهر ساده‌ای دارد و می‌تواند شما را به نمای شبکه‌ای کامل هدایت کند. ظاهراً Google Messages اولین برنامه‌ی غول جست‌وجوی اینترنت محسوب می‌شود که ویژگی مذکور در آن پیاده‌سازی شده است.

پیام رسان گوگل

پیام رسان گوگل

به‌جای اینکه ۱۰ تصویر اخیر در پیام‌رسان گوگل هم‌اندازه باشند، هنگام پیمایش بزرگ‌تر یا کوچک‌تر می‌شوند و شکل آن‌ها از مستطیل‌های لبه‌گرد به مربع و قرص‌های عمودی تغییر می‌کند. علاوه‌بر این می‌توان پیام‌های ویدیویی، پیوندها و موارد دیگر را در این بخش مشاهده کرد.

پیام رسان گوگل

پیام رسان گوگل

کارت جدید دیگر در Google Messages، میانبری برای اعلان‌ها دارد و علاوه‌بر این کلید Only send SMS & MMS messages و Block & report را ارائه می‌دهد. گوگل وضعیت رمزنگاری همتا به همتا را با Verify encryption ذخیره می‌کند و بخش People نیز برای ایجاد چت‌های گروهی درنظر گرفته شده است.

صفحه‌ی جدید مخاطبین در پیام‌رسان گوگل هنوز به‌طور گسترده برای همه‌ی کاربران منتشر نشده است، اما افرادی که از نسخه‌ی بتا استفاده می‌کنند به این ویژگی جدید دسترسی دارند. ویژگی Profiles نیز هنوز به‌طور عمومی برای همه‌ی کاربران Google Messages فعال نشده است.

منبع: زومیت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117962

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر