رپورتاز

با این روش لایک پست های اینستاگرامت رو 10 برابر کن!

با این روش لایک پست های اینستاگرامت رو 10 برابر کن!

یکی از دغدغه های اصلی ادمین های اینستاگرام بالا نگه داشتن تعداد لایک پست های پیج شان است. این روزها کمتر کسی پست های داخل شبکه های اجتماعی را لایک می کند. حالا دلایل مختلفی دارد یا کلا دوست ندارند لایک کنند یا اینکه سلیقه شان عوض شده است. به طور کلی مردم در شبکه های اجتماعی بی حوصله هستند و بیشتر برای تفریح است که وقت شان را در اینستاگرام می گذرانند. به همین دلیل اگر محتوایی که می بینند واقعا برای شان سودی نداشته باشد یا جذاب نباشد تمایلی به لایک کردنش ندارند.

اما اگر ادمین اینستاگرام هستید و پیج تان در حال افت است احتمالا شما هم با این مشکل مواجه شده اید که روز به روز فالوورهایتان کمتر پست های شما را لایک می کنند. نگران نباشید و ناراحت این موضوع نباشید چون این مسئله کاملا طبیعی است و راه حل های زیادی هم برای رفع این مشکل وجود دارد. در این مقاله قصد داریم یک روش ساده اما کارآمد برای بالا بردن لایک پست های پیج تان به شما معرفی کنیم تا بتوانید لایک پست هایتان را حداقل تا ۳۰ درصد افزایش دهید. پس اگر مشتاق اید تا با این روش آشنا شوید حتما تا پایان این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

چرا لایک پست های اینستاگرام پایین می آید؟

یکی از دلایل مهم که بعد از مدتی لایک پست ها پایین می آید یکنواختی در تولید محتواست. اگر به پیج های موفق نگاهی بیاندازید متوجه آن می شوید که تولید محتوای شان جذابیت بالایی دارد و همیشه خلاقیت در محتوایی که تولید می کنند وجود دارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم مردم در شبکه های اجتماعی بی حوصله هستند و میان که حوصله شان سر نرود. اگر محتوای خشک و یکنواختی داشته باشید همراه شما نخواهند بود. فرقی هم نمی کند که حوزه کاری تان چی باشد. هرچقدر هم که حوزه کاری شما خاص باشد باز هم می توانید به کمک کمی خلاقیت محتوای جذاب و جدید تولید کنید.

پس همه چیز به محتوایی که شما تولید می کنید مربوط می شود. اگر لایک پست هایتان پایین آمده است همین حالا تولید و انتشار محتوای پیج تان را تغییر دهید. فرقی نمی کند چه محتوایی تاکنون منتشر کرده اید، از این به بعد جور دیگری تولید محتوا کنید. مطمئن باشید دلیل اصلی کم شدن لایک هایتان همین قضیه است.

یک روش سریع برای افزایش لایک اینستاگرام!

سریع ترین روش افزایش لایک اینستاگرام

یکی از سریع ترین روش ها برای افزایش لایک پست های اینستاگرام که کاملا هم رایگان است هدیه دادن در قبال لایک کردن پست ها است. شما با استفاده از این روش ساده می توانید حداقل تا ۳۰ درصد لایک پست های پیج تان را افزایش دهید. حالا چطور باید از این روش استفاده کنید که به پیج تان آسیب نرساند. بله ممکن است این روش به پیج تان هم آسیب برساند در صورتی که درست انجامش ندهید و در این روش زیاده روی کنید!

برای استفاده از این روش باید مسابقه ای برگزار کنید با عنوان "لایک کنید و جایزه دریافت" کنید. این روش خیلی ساده است شما در قبال لایک کردن پست توسطط فالوورهایتان باید به یک نفر به قید قرعه هدیه ای بدهید. این هدیه می تواند نقدی باشد یا یکی از محصولات پیج تان.

پستی که می خواهید لایک هایش را افزایش دهید را انتخاب کنید. این پست دقیقا مربوط به مسابقه است. از فالوورهایتان بخواهید با لایک کردن این پست در مسابقه شرکت کنند. در واقع شرکت کنندگان در مسابقه فقط باید پست شما را لایک کنند. فکر نمی کنم کسی باشد که پست شما را ببیند و آن را لایک نکند. چون همه آدم ها به طور ذاتی دوست دارند برنده مسابقه باشند آن هم مسابقه ای که زحمتش فقطط یک لایک ناقابل است.

برای دریافت بازخورد بیشتر می توانید از فالوورهایتان بخواهید تا دوستانشان هم به مسابقه دعوت کنند. شرکت کنندگان با منشن کردن دوستان شان زیر پست شما می توانند آن ها را هم به مسابقه دعوت کنند. البته باید کاری کنید تا آن ها ترغیب شوند که دوستان شان را زیر پست شما تگ کنند. مثلا باید بگویید هر کسی که یکی از دوستانش را زیر پست منشن کند شانس برنده شدنش در مسابقه دو برابر می شود.

برای بازدهی بیشتر از این روش می توانید پست مربوط به مسابقه را در استوری خود اد کنید تا افراد بیشتری از مسابقه شما با خبر شوند. از این روش هفته ای یک بار می توانید استفاده کنید. در واقع هر هفته فقط برای یکی از پست های خود مسابقه این چنینی برگزار کنید چون اگر در این روش زیاده روی کنید هم بازخورد کمتری دریافت می کنید و هم اینکه ممکن است اینستاگرام پیج شما را جریمه کند.

البته یادم رفت بگم این روش یک مزیت فوق العاده دیگر هم برای شما خواهد داشت. اگر لایک پست شما به حد قابل توجهی افزایش پیدا کند ممکن است وارد اکسپلور شود و از طریق اکسپلور هم ورودی بالایی دریافت کند. علاوه بر بالا رفتن لایک پست شما ممکن است فالوورهای جدیدی را هم جذب کنید. همانطور که می دانید جذب فالوور از اکسپلور خیلی سودمنده چون فالوورهای کاملا واقعی و علاقه مند به محتوای پیج شما هستند. به نظرم این بهترین روش جذب فالوور اینستاگرام است.

آیا شما با خرید لایک اینستاگرام موافقید؟

یکی از روش های دیگر برای بالا بردن سریع لایک پست های اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام است. این روش هم خوبه اما نباید زیاده روی کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اولا برای تمام پست های خود لایک نخرید ثانیا اگر قصد انجام این کار را دارید لایک واقعی بخرید. همین حالا در گوگل خرید لایک ایرانی و واقعی را جست و جو کنید سایت های زیادی برای شما نمایش داده می شوند که این خدمات را ارائه می دهند. حالا تو بخش کامنت بنویسید که آیا با خرید لایک موافق هستید یا خیر؟ اصلا خرید لایک به پیج آسیب می رساند یا نه؟ اگر تجربه ای در خرید لایک اینستاگرام داشتید حتما با ما به اشتراک بگذارید.

جمع بندی و خلاصه مطلب

در این مقاله به شما یاد دادیم که با یک روش ساده می توانید لایک پست های اینستاگرام خود را بالا ببرید. دیگر نگران کم شدن لایک پست های خود نباشید چون با این روش که به شما معرفی کردیم لایک پست های شما به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا می کند. فراموش نکنید بالا نگه داشتن لایک پست ها در اینستاگرام خیلی مهم است چون مستقیما به اعتمادسازی مخاطبان تان مربوط می شود. اگر لایک پست های پیج تان کم شود ممکن است فالوورهای زیادی را در آینده از دست بدهید. پس پیشنهاد می کنیم از همین حالا فکری به حال کم شدن لایک پست هایتان کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104319

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر