اطلاعات آرایش جدید گرفت + عکس

اطلاعات، لوگوی قدیمی خود را احیا کرد و با یونیفرم جدید منتشر شد.

اطلاعات آرایش جدید گرفت + عکس

روزنامه اطلاعات به لوگوی ۹۷ سال پیش خود بازگشت.

روزنامه اطلاعات، لوگوی قدیمی خود را احیا کرد و با یونیفرم جدید منتشر شد. در نوزدهم تیر ۱۳۰۵، نخستین شماره روزنامه اطلاعات به صورت تک برگی به سردبیری عباس مسعودی در تهران منتشر شد. روزنامه اطلاعات قدیمی‌ترین روزنامه در حال انتشار ایران است.

 روزنامه اطلاعات به عنوان قدیمی ترین روزنامه ایران در تاریخ ۱۹ تیرماه سال ۱۳۰۵ در تهران برای اولین بار چاپ و منتشر شد. این روزنامه به مدت ۸۴ سال در نوبت عصر منتشر و توزیع شد که در سال ۱۳۸۹ بنا به درخواست مخاطبان و خوانندگان خود نوبت چاپ به صبح تغییر یافت. 

روزنامه اطلاعات

این روزنامه نیازهای عمومی و تخصصی  طیف وسیعی از گروه ها و افراد جامعه را پوشش می دهد و در خانواده وزین مطبوعات کشور جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده است. 

روزنامه اطلاعات به تازگی و در پی درخواست های مکرر خوانندگان و براساس ضرورت انطباق با شرایط روز و پاسخ به سلیقه نسل های جدیدتر از فردا با قطعی نسبتا کوچکتر و لوگو و صفحه آرایی متفاوت روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار می گیرد. 

گفتنی است آرایش و صفحه آرایی جدید این روزنامه حاصل ساعت ها مطالعه و بررسی فنی - تخصصی بوده و در نظرسنجی های محدودی که صورت گرفته، رضایت خوانندگان را برانگیخته است. 

روزنامه اطلاعات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96663

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر