بازیگر تلویزیون بازداشت شد

محمد صادقی، بازیگر دیروز با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را تهدید کرده بود که صبح امروز ماموران اطلاعات تهران برای دستگیری او راهی خانه اش در شرق تهران شدند.

بازیگر تلویزیون بازداشت شد

محمد صادقی، بازیگر تلویزیون و سینما بازداشت شد. محمد صادقی پس از حضور ماموران اطلاعات تهران، تلاش می‌کند خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند، اما عوامل آتش‌نشانی و مقامات قضایی، این بازیگر را از تصمیم خود منصرف کرده و در نهایت محمد صادقی را دستگیر می‌کنند.

محمد صادقی؛ بازیگری که دیروز با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را تهدید کرده بود، توسط ماموران اطلاعات تهران در خانه‌اش که در شرق تهران واقع است، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: پست جنجالی بازیگر تلویزیون؛ شوکه‌کننده و عجیب با آرایش زنانه

براساس این خبر، محمد صادقی که ۳۸ سال دارد متوجه حضور ماموران شده بود قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند که با حضور عوامل آتش‌نشانی و مقام قضایی از تصمیم خود منصرف و دستگیر شد.

محمد صادقی

 این فرد وقتی متوجه حضور ماموران را داشت قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند که با حضور امدادگران آتش نشانی و مقام قضایی از تصمیم خود منصرف و دستگیر شد.

این بازیگر ۳۸ ساله در ادامه تحویل ماموران شد و تحقیقات از او با دستور قضایی ادامه دارد.

فیلم دستگیری محمد صادقی (بازیگر سابق تلویزیون) که دیروز پلیس را تهدید کرده بود، از زاویه دید نیروهای امنیتی منتشر شد.

توضیحات رسانه قوه قضاییه درباره دستگیری محمد صادقی

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: بازیگر خاطی با حکم قضایی بازداشت شد. بازیگری که با اظهارات غیرمتعارف و غیرقانونی مخاطبانش را به خشونت دعوت کرده بود، بازداشت شد.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محمد صادقی، بازیگری که طی روزهای گذشته با تولید محتوای غیرمتعارف و غیرقانونی در شبکه‌های اجتماعی مخاطبانش را به خشونت دعوت کرده بود، امروز با دستور قضائی بازداشت شد.»

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95684

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر