راز ترسناک و خبرساز مجری جنجالی افشا شد

مجری جنجالی، این روزها با انتشار یک خبر، بار دیگر در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده است.

راز ترسناک و خبرساز مجری جنجالی افشا شد

فرزاد جمشیدی، مجری تلویزیون این روزها، با انتشار یک خبر، بار دیگر در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده است. فرزاد جمشیدی، مجری جنجالی صداوسیما که طی سال‌های گذشته همواره حاشیه‌ساز بوده است، چندین بار ممنوع‌التصویر شده است. خبر ابتلای فرزاد جمشیدی به یک بیماری مهلک و بستری شدن این مجری سرشناس صداوسیما در بیمارستان، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است. خبری در فضای‌ مجازی درباره بیماری فرزاد جمشیدی، مجری برنامه مرغ سحر تلویزیون، دست‌به‌دست می‌شود. 

بیشتر بخوانید: افشاگری مجری جنجالی صداوسیما درباره علت ممنوع‌التصویری‌اش

این خبر که آیا فرزاد جمشیدی به سرطان مبتلا شده است، توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کرده است. در این خبر آمده است که فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحر تلویزیون در بیمارستان بستری شده و تحت نظر متخصصان است و احتمالا او برای درمان، باید در روزهای آتی، یک دوره شیمی‌ درمانی را آغاز کند. 

فرزاد جمشیدی

فرزاد جمشیدی، مجری صداوسیما و برنامه «مرغ سحر» تلویزیون به خبر ابتلا به سرطان و بستری شدن در بیمارستان برای شیمی درمانی واکنش نشان داد.

فرزاد جمشیدی در گفت‌وگویی، این موضوع را تکذیب کرد. این مجری تلویزیون در خصوص خبر ابتلا به سرطان و بستری شدنش در بیمارستان گفت: من ۴ روز در بیمارستان بستری بودم و عفونت گوارش پیدا کردم. به لطف خدا و دعای مردم کارم به شیمی‌درمانی نرسید و لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شدم. 

او افزود: خوشبختانه سرطان تشخیص داده نشد و عفونت بوده است. پزشکان به من گفتند استراحت کنم اما من گفتم تا جان در بدن دارم برای مردم خدمت می‌کنم. تدریسم ادامه پیدا خواهد کرد و کار تلویزیون را رها نمی‌کنم. مخصوصاً این ایام قربان تا غدیر که چند برنامه زنده مهم هم دارم. 

جمشیدی به برنامه جشن میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر و ویژه برنامه قربان شبکه دو سیما اشاره کرد و افزود: فردا که برنامه ویژه عید قربان شبکه دو را به صورت زنده خواهم داشت و در جشن میهمانی ده کیلومتری غدیر هم همچون سال گذشته اجرای برنامه دارم که از شبکه افق، یک، سه و شبکه خبر پخش خواهد شد. 

او به ادامه درمان اشاره کرد و گفت: پزشکان تشخیص دادند که به خاطر گرمای زیاد و سفر متعدد این اتفاق افتاده و باید استراحت کنم. ان‌شاءالله درمان ادامه پیدا می‌کند اما مردم بدانند من روزی ۲۰ ساعت یا کار می‌کنم و یا مطالعه. 

چندی پیش نام فرزاد جمشیدی، به عنوان بازیگر سریال «بیست کویید» مطرح شد که از جدیدترین تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه دو است و در مشهد کلید خورده است.

فرزاد جمشیدی در بیمارستان بستری شد

اما ماجرای خبر ابتلای فرزاد جمشیدی به سرطان چه بود؟

در اخبار منتشرشده در این خصوص آمده بود: فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحر سیما که ماه رمضان امسال پس از چند سال غیبت با برنامه سحرگاهی «صبح روز بعد» از شبکه دوم سیما به صورت زنده مهمان خانه‌های مردم بود، در بیمارستان بستری شده و تحت نظر متخصصان است.

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحر سیما که ماه رمضان امسال پس از چند سال غیبت با برنامه سحرگاهی «صبح روز بعد» از شبکه دوم سیما به صورت زنده مهمان خانه‌های مردم بود، در بیمارستان بستری شده و تحت نظر متخصصان است.

به گفته پزشکان، ظاهرا او برای درمان باید در روزهای آتی یک دوره شیمی‌درمانی را آغاز کند.

یکی از اعضای خانواده جمشیدی، با اشاره به روز عرفه و عید قربان، از مردم خواست برای سلامتی او دعا کنند.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی و ماجرای ممنوع‌التصویر شدنش

فرزاد جمشیدی (زاده خرداد ماه ۱۳۴۹ در تهران) مجری تلویزیونی اهل ایران است. او اجرای برنامه‌های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شبکه یک تلویزیون صداوسیما ایران بر عهده داشته‌ است. همچنین ریاست دفتر هماهنگی و سازماندهی مجریان صدا و سیما را هم عهده‌دار بوده‌ است.

فرزاد جمشیدی در سال ۱۳۸۶، به مدت سه ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی بود. جمشیدی دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است.

فرزاد جمشیدی با اجرای برنامه‌ای در رادیو ایران با عنوان «یاد خدا» در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ و شعرخوانی درخصوص قضات، با شکایت از طرف مدعی‌العموم مواجه شد و پرونده‌ای علیه او در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد. در این پرونده دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم از فرزاد جمشیدی شکایت کرده بود که این پرونده به دلیل صرف نظر کردن شاکی از شکایت خود، مختومه اعلام شد. او پرونده دیگری با طرف شاکی خصوصی داشت و با این پرونده مرتبط نبود که پس از رسیدگی رسمی در دی ۹۱، شاکی نیز در تیرماه ۱۳۹۲ رضایت خود را نسبت او اعلام کرد.

فرزاد جمشیدی که از مجریان فعال برنامه‌هایی ماه رمضان نیز بود، بیست روز قبل از ماه رمضان، در ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ با انتشار نامه‌ای برای همیشه از اجرا در سازمان صداوسیما خداحافظی کرد. اما تقریبا یک سال پس از این خداحافظی، تصویری از او در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، از شبکه یک سیما، پخش شد که در حال اجرای مراسمی در اصفهان بود.

جمشیدی سرانجام پس از ۵ سال ممنوع‌التصویری با اجرای برنامه‌ای از نمایشگاه کتاب ۱۳۹۷ تهران در مصلی به تلویزیون بازگشت.

در سال گذشته نیز خبر ممنوع‌التصویری او بار دیگر خبرساز شده بود. فرزاد جمشیدی در این باره گفت‌وگویی انجام داده بود که می‌توانید در ادامه ببینید:

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94551

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر