اعتراض همزمان هنرمندان به رییس‌جمهور: چرا دنبال جمع‌کردن دلخوشی مردم هستید؟

در پی اعلام واگذاری نظارت شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و اظهارات رئیس صدا و سیما و وزیر ارشاد، برخی هنرمندان با یک استوری مشترک اعتراض خود را مطرح نمودند.

اعتراض همزمان هنرمندان به رییس‌جمهور: چرا دنبال جمع‌کردن دلخوشی مردم هستید؟

در پی اعلام واگذاری نظارت شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و اظهارات رئیس صدا و سیما و وزیر ارشاد، برخی هنرمندان  با یک استوری مشترک اعتراض خود را مطرح کردند.

آنها در این استوری نوشتند: پایان نمایش خانگی. با چراغ سبز رییس دولت، نمایش خانگی هم دست صداوسیما افتاد و این یعنی سونامی ممنوع الکاری هنرمندان و پایان سردرگمی های مردم.

برخی چهره‌های شناخته‌شده و فعال سینما و تلویزیون با ابراز نگرانی از موج ممنوعیت‌های جدید برای هنرمندان، تعطیلی «نمایش خانگی» به عنوان تنها دلخوشی و ابزار سرگرمی‌ مردم و محل ارتزاق هزاران خانواده از صنف سینما، چراغ سبز رئیسی را دلیل این اتفاق دانستند و خواستار تجدیدنظر رییس‌جمهور شدند.

چهره‌هایی چون پرویز پرستویی، محمدحسین مهدویان، نیما جاویدی، شهرام شاه‌حسینی، محسن کیایی، مهراب قاسم‌خانی، هدی زین‌العابدین، علی شادمان، آناهیتا افشار، ایمان صفا، مجید مطلبی، عباس جمشیدی‌فر، کامران حجازی، احسان ظلی‌پور، محمدرضا منصوری، امین حسین‌پور و... اعتراض شدید خود را در صفحات مجازی خود نشان دادند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93555

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر