نامه هشدارآمیز سازمان سینمایی به اتحادیه تهیه‌کنندگان

حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با صدور نامه‌ای به غلامرضا موسوی رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما تصریح کرده است: «تهیه‌کنندگان می‌بایست از بکارگیری عوامل و بازیگرانی که به انحاء مختلف با هنجارشکنی و نادیده‌گرفتن قوانین کشور، مسئله‌ساز بوده‌اند (مثلا کشف حجاب و...) اجتناب ورزند و در صورت هرگونه همکاری، چنانچه هنگام اخذ پروانه نمایش با مشکل مواجه شوند، شخصا مسئول بوده و باید پاسخگوی عملکرد خود و تبعات آن باشند».

نامه هشدارآمیز سازمان سینمایی به اتحادیه تهیه‌کنندگان

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با صدور نامه‌ای به رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما خواستار منع بکارگیری برخی بازیگران و عوامل در فیلم‌ها شد.

به گزارش عرشه آنلاین، حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با صدور نامه‌ای به غلامرضا موسوی رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما خواستار منع بکارگیری «بازیگران و عوامل هنجارشکن» در فیلم‌ها شد.

در بخشی از این نامه تصریح شده است: «تهیه‌کنندگان می‌بایست از بکارگیری عوامل و بازیگرانی که به انحاء مختلف با هنجارشکنی و نادیده‌گرفتن قوانین کشور، مسئله‌ساز بوده‌اند (مثلا کشف حجاب و...) اجتناب ورزند و در صورت هرگونه همکاری، چنانچه هنگام اخذ پروانه نمایش با مشکل مواجه شوند، شخصا مسئول بوده و باید پاسخگوی عملکرد خود و تبعات آن باشند».

نامه عجیب سازمان سینمایی به اتحادیه تهیه کنندگان

منبع: انتخاب

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92706

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر